Unde mancam in Brno?

 Pentru ca nu am mai facut postari referitoare la Brno (bine recunosc deja m-am cam plictisit de orasul asta :D) astazi m-am gandit sa va arat felul meu favorit de mancare "cehesc" daca se poate numi asa.Nu cred ca e traditional cehesc,e pur si simplu o friptura de vita facuta la cuptor in sos cu tot felul de legume si cu salata. Bineinteles,pentru cei care prefera portii gigante,se mai adauga si cartofi :))
Eu personal nici nu pot termina tot din farfurie,dar sa mai si mananc cartofi...

Portiile sunt gigante,pretul nu e tocmai mic al portiei de mancare fata de alte restaurante de aici (20 euro),dar pentru mine e restaurantul unde se mananca cel mai bine in Brno.









Eu aproape ca nu beau deloc alcool,dar vinul ala nemtesc din  2007 mi-a placut mult.Pacat ca am baut doar jumatate de pahar,restul a fost rasturnat pe masa din greseala de un coleg... Da,eu in "tara berii" am baut maxim 4 beri in cei doi ani jumate de cand locuiesc aici.

Restaurantele nu au decoruri extraordinare,majoritatea arata foarte ciudat fata de cum arata restaurantele din Romania,iar asta e chiar  unul chiar frumos amenjat.La Praga bineinteles ca lucrurile stau altfel,cu totul altfel daca tinem cont ca si preturile sunt enorm de mari in centrul orasului sau in zona veche a orasului.

Papilele mele gustative prefera mai mult mancarea turceasca sau mancarea italiana decat mancarea care o fac cehii.
O alta "experienta" culinara apropo de resturantele din Brno o cititi aici.
Apropo,care e felul vostru favorit de mancare?

Pupici,
Andreea

Supercounters