Obsesie pentru bijuterii -part 3 :)

Despre bijuteriile Bloomy Neighborhood am auzit pentru prima data de la Georgiana.Imi amintesc ca doua ore numai i-am rascolit blogul si ma minunam la modelele pe care le face tipa.
Mi-a fost foarte greu sa aleg cateva modele de bijuterii,dat fiind faptul ca majoritatea care le vroiam trebuiau refacute si a trebuit sa o intreb pe tipa daca mai are materialele necesare sa le refaca,daca mai e posibil,daca are timp. Plus ca majoritatea se vand tare repede,daca nu sunteti pe faza sa vedeti modelul in ziua respectiva,e vandut a doua zi.Oricum Bianca raspunde repede la e-mailuri,e draguta si explica in detaliu ce si cum.Va aratasem aici pandativul-ceas de la Bloomy Neighborhood.
Acum am sa va arat si restul bijuteriilor achizitionate de la ea.Bijuterii facute cu grija si pentru mine exista doar un singur cuvant sa le descriu: deosebite.






Colier Turquoise &Pearls 


Fotografiile mele unele nu au iesit conform realitatii,asa ca puteti vedea acest colier pe site-ul ei.


Colier My favorite flavour
E colierul meu favorit din seria asta de coliere cu floricele,tocmai pentru floricica aceea in degrade.




Colierul acesta il vedeti si la ea pe blog aici,de fapt toate modele achizitionate le gasiti pe site-ul ei.



 Fragile... Like You!

E colierul meu favorit dupa pandativul-ceas! E un colier superb,delicat si... chiar fragil! :)



Pozele facute de mine acestui colier il neindreptatesc asa ca puteti sa vedeti pozele facute de Bloomy aici.Eu cand am facut pozele era o zi mohorata,fara soare si mi-a fost destul de greu sa le fotografiez corespunzator.

Unul dintre coliere nu vi-l arat pentru ca e cumparat cadou pentru cineva si persoana respectiva imi urmareste blogul :D

Si cele doua superbe perechi de cercei,primite cadou la comanda:





Si toate aceste minunatii au fost impachetate individual si asezate fie in pliculetul Bloomy fie in acea cutiuta cu fundita printre ramasite de frunze si petale uscate de trandafiri .Aratau ca niste... amintiri prafuite...



Pandativ- ceas similar cu ce am achizitionat eu ,gasiti aici.


Care dintre coliere e favoritul vostru?

Pupici,
 Andreea

Supercounters