Review: Benefit Cosmetics Confessions of a Concealaholic

  Daca imi cititi blogul atunci cu siguranta stiti ca imi plac concelearele Benefit.Asa ca acest kit era chiar indicat sa il cumpar! Nu de alta dar am mai avut si alte mini kit-uri Benefit si nu am fost dezamagita de ele.



Descrierea oficiala a produsului:

Embrace your inner concealaholic! Why deny it when you can hide it, conceal it, camouflage & cover it? This concealing & brightening kit has EVERYTHING you need to satisfy all your concealing cravings!
Kit contains: “that gal” brightening face primer, boi-ing  industrial strength concealer in 2 shades (01, 02) for custom concealing,erase paste (02 medium) brightening camouflage for eyes and face, lemon aid color correcting eyelid primer,eye bright instant eye brightener, concealer brushes and a step-by-step lesson

Kit contains:
“that gal” 7.5ml 0.25 US fl. oz.
erase paste  3.2g Net wt. 0.11 oz.
 boi-ing   2 x 1.3g Net wt. 2 x 0.04 oz.
 lemon aid 0.9g Net wt. 0.03 oz.
eye bright  0.9g Net wt. 0.03 oz.


Aici gasiti si instructiunile de folosire date de ei intr-un PDF.

Parerea mea:
Kit-ul contine un illuminator mini “that gal”,un erase paste in varianta mini ,boi-ing, lemon aid si eye bright.Nu are rost sa repet cum se foloseste,v-am lasat link ul acesta de pe site ul lor.
                                           (in fotografia de mai sus am pozat un Erase Paste in varianta full size cu un mini             erase paste,cel care se ofera la toate kit urile Benefit)

Incep prin a spune ca erase paste-ul l-am tot folosit pana acum si aveti parerea mea despre acest produs aici.
“That gal” e pentru prima data cand il folosesc si il prefer mai mult decat High Beam-ul caruia i-am facut review aici. E mai soft decat High Beram-ul,ilumineaza mai discret tenul.
Boi-ing e un concelear care se foloseste pentru diverse imperfectiuni ale tenului,nu pot sa zic ca isi face treaba cu brio,dar e decent!

Lemon aid e perfect pentru a camufla zona aceea maronie pe care o au unele fete la pleoape (care nu au tenul chiar deschis) . Nu pot sa zic ca e un “must have” acest produs,dar daca se afla in acest kit,de ce sa nu dispunem si de beneficiile lui? J
Eye bright e un fel de illuminator in zona ochilor mai discret, “that gal” venind apoi in completarea lui in alte zone ale tenului: pometi si/sau zona nasului.
Acest kit l-am achizitionat din Sephora la pretul de 40 euro. Kit-ul vine la “pachet” cu instructiuni simpatice de folosite si cu doua pensule.

Tot ce pot sa mai completez e ca din punctual meu de vedere  isi merita banii,e cam scump la prima vedere dar cred ca 6 luni de zile va fi durata lui de “viata”,ceea ce e un pret decent pentru a arata cat mai fresh si fara cearcane,nu?Nu il folosesc zilnic,desi de la o vreme am mereu cearcane,pur si simplu mai uit de el!
Imi place inclusive ambalajul la majoritatea produselor Benefit,exceptie Bella Bamba (ambalajul e kitchos la fel ca si acea pudra care imi pare prea sclipicioasa) si kit ul Finding Mr Bright care e prea roooz!
L-as fi achizitionat de pe Benefit.com dar pur si simplu de cand au schimbat site-ul imi refuza cu inversunare cardul… Le-am trimis mail,le-am explicat situatia si m-au rugat sa ii sun daca nu merge cand vreau sa dau comanda.Ei bine,e cam mare deranjul si am lasat-o balta… Nu ma incanta ideea de a da datele mele bancare cuiva…

Acest kit este clar destinat persoanelor cu cearcane sau cu mici imperfectiuni ale tenului.Daca nu aveti astfel de probleme,clar nu aveti nici un fel de motiv sa il achizitionati.

Si acum just for fun o sa fac si Benefit Concealaholic Quiz-ul inserat in acest kit:
  • Do you own more than three concealers?
Cred ca detin in jur de … 5 conceleare! J Doua Erase Paste Benefit,acest kit,un concelear Essence si unul L’Oreal.
  • Do you refuse to leave the house without concealing?
Hum… De regula nu ies din casa fara anticearcan dar mai sunt si exceptii.
  • Do you conceal alone?
Asta e o intrebare funny.Normal ca da J
  • Have you ignored friends to spend quality time with your concealers?
Eh nici chiar asa J
  • Do you conceal more than four times a day?
Cam de doua ori pe zi. J hai sa nu fim totusi exagerati J
  • When you look at other people, do you wonder of they’re concealaholics?
Cateodata recunosc ca sunt usor obsedata si chiar privesc uneori persoanele daca au cearcane sau riduri.Evident ca nu le judec,pentru ca si eu am niste cearcane imense! Riduri nu chiar asa,nu inca.
Si poza special pentru cei pe care ii intereseaza ingredientele produselor Benefit din acest kit:




Daca raspundeti afirmativ la trei dintre aceste intrebari,inseamna ca  you’re a concealaholic! J


Pupici,
Andreea

Supercounters