Ultimele achizitii... cosmetice

   Astazi o sa va arat ultimele achizitii de acum vreo 2 saptamani si ceva,cam asa .Am promis ca o sa ma tin departe de tentatiile cosmetice si asa o sa si fac ! Dar atunci cand am promis eu,deja le achizitionasem pe acestea :D
   Incep cu o scurta poveste despre posta ceha... again!Sper sa nu fiu plictisitoare cu subiectul,daca da,scroll down now! :D
 Acum doua luni de zile,poate chiar mai bine, am facut comanda pe site-ul iherb.com de un demachiant solubil Jason cu gandul ca deh,sa folosesc strict produse Paula's Choice si acel demachiant. Toate bune si frumoase,acel colet a aparut ieri....de nicaieri! Dar acum intervine surpriza de proportii: posta ceha a lipit o alta hartie peste adresa initiala a expeditorului ,au pus o adresa a altui oficiu postal din oras si l-au expediat.. recomandat! Nu inteleg: 1. de ce a durat atat sa ajunga la mine acest colet,cand deja il declaram pierdut in sinea mea, 2. de ce au vrut sa "musamalizeze" faza asta si au lipit o alta adresa decat cea a expeditorului de fapt?! M-am si mirat de unde vine acel colet si dupa ce am vazut continutul,evident m-am pus si am "jupuit" hartia de dedesubt.... Oricum vazand continutul coletului era foarte clar de unde provenea.Mentionez ca nu am facut reclamatie pentru acel colet (de fapt nu le-am facut nici un fel de reclamatie  la acest oficiu postal de care apartin acum),chiar m-a costat extrem de putin,fiind prima comanda am avut voucher de 5 $ reducere si practic coletul m-a costat fix 5 $.Site-ul nu mi-a trimis acel colet recomandat,am aflat exact de la ei,pentru ca le-am trimis mail si le-am explicat ca produsul nu ajunsese acum o luna si ceva de zile.Au zis ca nu are ce sa imi faca,ca practic am platit sa fie expediat simplu si... asta e.Am vrut  atunci sa dau din nou comanda de acel produs dar nu am mai putut sa o fac,produsul nu mai era pe stoc si intre timp e discontinued...
    Eu am ramas fara comentarii vis a vis de cei de la posta...  Mai multe despre posta ceha,daca nu ati citit,cititi aici. Cu acest colet clar au demonstrat cat de idioti pot fi! Daca le stiam limba,incercam sa descos itele problemei,dar asa,ma las pagubasa pentru ca efectiv orice hartoaga si declaratie si orice dracie e in ceha!

Si ca sa fie totul complet,pompita produsului mi-a venit rupta,evident denota clar faptul cat de "atenti" au fost cu transportul... Daca cei de la iherb.com nu il puneau in doua pungute acel flacon de 400 ml,pariez ca nu ajungeau nici 100 ml sa ramana in flaconul respectiv...
Despre acest produs este vorba.


Nu am testat inca produsul,momentan sunt in teste cu un cleanser Liz Earl la care o sa fac review zilele astea.

Bineinteles ca nu m-am "lasat" pana nu am avut pensula MAC 266 si un blush MAC. Bronzerul Too Faced Chocolate Soleil il vroiam de ceva timp...


... si pentru ca parul meu mi se parea ca arata din ce in ce mai rau,fara volum si fara pic de vitalitate,am ales un sampon si un balsam de par din gama Matrix Essentials Amplify. E prima data cand fac "cunostinta" cu Matrix iar pana acum dupa aproximativ 5 spalari ma declar chiar incantata.


Dintre toate produsele achizitionate de mai sus,primerul pudra Laura Mercier nu am reusit sa il testez! Efectiv mereu uitam de el si aplicam fondul de ten :)

Si primul meu ruj Revlon:

Si dintre toate produsele,sunt indragostita iremediabil de pensula MAC 266, de bronzerul Too Faced Chocolate Soleil, iar produsele Matrix au facut ca parul meu sa arate mult mai sanatos si voluminos!

Sper ca acest post sa nu fie luat ca si "laudarosenie" (la mine sunt momente in care nu-mi cumpar ceva cu lunile si apoi "ploua" cu diverse achizitii) ,dar sunt mai mult decat incantata de noul meu laptop Lenovo E520 ThinkPad.



Imi place ca se pliaza monitorul,ca are niste taste absolut super,o gramada de sisteme de securitate &stuff, ca pare "rigid" si ca pot sa nu ii uzez bateria! Yep,il pot incarca cu priza,fara sa folosesc tot timpul bateria lui... ceea ce inseamna o durata de viata mai mare,nu? Nu prea multe laptopuri au "optiunea" asta.
Concluzia: nu imi pare deloc rau ca am ales Lenovo si nu HP! Ca si performanta nu e cel mai high,dar nici cel mai slabut ca si configuratie.

E ceva ce va tenteaza dintre achizitiile mele? Nu de alta dar as putea sa tin cont de sugestiile voastre la urmatorul giveaway :) Btw exceptie: laptopul :))

Pupici,
Andreea

Supercounters