Make up or no make up?

   Nu e vorba de faptul ca nu prefer machiajul ci chiar ma gandeam daca un machiaj care include chestiile minimale gen aplicarea fondului de ten,a unui blush,anticearcan,rimel ,gloss si eyeliner poate fi considerat make up.Ah si un fard destul de subtil :D
Iata varianta mea de "no make up" pe care o adopt destul de des si din cand in cand eyelinerul e fie albastru/mov/maro/negru.In caz ca nu va place machiajul meu puteti admira frunzele din spate,nuanta e superba si cat nu imi place mie toamna,auriul copacilor din fata balconului meu e fabulos!


  Cu make up ul acesta m-am "inscris" la concursul lui Ami si daca sunteti interesate sa participati si voi va invit sa cititi nota de aici.Eu m-am pripit cu make up ul,acum imi pare rau ca nu am realizat unul mai "elaborat" dar avand in vedere ca nu e concurs de make up in sine,am fost mai lenesa,recunosc :D


Si apropo LA MULTI ANI tuturor care isi sarbatoresc astazi ziua de nume! Inclusiv mie :D
V-am pregatit inclusiv bomboane :P


Sa aveti o saptamana cat mai placuta!

Pupici,
 Andreea

Supercounters