Castigatoarele concursurilor Herbine.ro si Mazza.ro

    Apropo de concursuri,gratie unor fete care s-au inscris de doua ori si a unei fete care in mod surprinzator si-a uitat numele cu care s-a inscris pe Google Friend Connect a trebuit sa refac listele! Asa ca dupa verificarea listelor,inclusiv a comentariilor,pentru ca unele dintre voi nu v-ati inscris in acel formular,am reusit in final sa dau de cap tuturor care s-au inscris.


 Am luat si decizia de a nu mai anunta castigatoarele atat de repede cum o fac de obicei,pentru ca se pare ca unele dintre voi nu inteleg ca mai exista viata si "dupa blog", nu numai blogul personal si evident poate interveni in orice moment ceva neprevazut. Pe viitor,nu am sa mai folosesc acele formulare pentru viitoarele giveaway uri,care de altfel imi usureaza mult munca,de a va tine intr-o lista si intr-o evidenta clara in ordinea inscrierilor.... Inteleg ca din cand in cand orice tool da rateuri,dar puteti sa lasati inregistrarea la concurs in sectiunea comentarii,cu precizarea ca nu v-ati putut inscrie in formularul respectiv!
                                                     
                                                         ***


Castigatoarea celor doua produse Herbine.ro

Postarea cu anuntarea concursului Herbine a avut loc aici.


Acestea au fost participantele:



Plus fetele care nu s-au inscris in formular:


67. Kiss
Buna,
Gfc: Ramona
like fb: Lazar Ramona
share: 
http://www.facebook.com/rramon... la 16:27
Imi plac toate balsamurile de buze, mai ales ca am vazut ca sunt de mai multe felri... as vrea sa ofer un sarut de ciocolata sau caramel, poate am noroc si il si castig, k in 22 e ziua mea :P


68. Emma Coman
gfc: coshuletzul_colorath

fb like: Maria-Emanuela Coman

share fb: 
http://www.facebook.com/mariae...

Mi-ar placea atre mult sa incerc balsamurile Pup'em pt ca a venit frigul si am nevoie de hidratare, buzele mele sunt foarte problematice, deci ele sunt produsele mele preferate de la 
Herbine.ro. 

Sper sa iei si inscrierea mea in calcul [:(] pt ca asa cum ti-am zis mai devreme, nu vad formularul, ci doar o casuta pt a completa un camp gfc [:-s]


http://www.facebook.com/permal... aici am dat share. am dat like cu numele Andreea Paunescu
Gfc Andreea P
Si prefer crema de fata Herbine.
Ms si succes fetelor!


70. Like si share pe FB cu Mandruta Alina.
http://www.facebook.com/mandru...
GFC: ally
Nu se vede nici un formular, asa ca sper ca si la acesta si la celalalt concurs sa ne iei in calcul inscrierea.
Mie imi plac toate produsele de pe herbine, chiar sunt super. As vrea tare mult sa incerc wink-eye-stick-crema-pentru-ochi, Luminous - ulei parfumat cu iasomie si crema pentru maini. 

Castigatoarea celor doua produse 

Herbine Naturally yummy caramel - unt de corp cu aroma de caramel si Pup'em – caramel 



                              
                                                                Mihaela Pojogu
Felicitari Mihaela!

                       
                                                   ***

Castigatoarea bijuteriei Mazza.ro

Anuntarea acestui concurs a fost facuta aici.


Aceasta este lista participantilor,dupa ce am refacut-o:


  1. Andra Bruma
  2. Elascumpik
  3. Nico
  4. Andra Marin
  5. Andreeabacau
  6. Mad@
  7. Liana Mitroi
  8. Blueroses
  9. Elene Alina Popa
  10. IngerFara Aripa
  11. Ciubotaru Alina
  12. Lili Ion
  13. Xty
  14. Alina Eugenia
  15. Biankelena11
  16. Deea Andreea
  17. Andreea Rizea
  18. Anca Gafton
  19. C.L.M
  20. Sadie
  21. Ank_adaus
  22. Descude
  23. Adela
  24. Joanna
  25. Cami87
  26. Adina Loredana
  27. Diamond Dust
  28. Cristina Vlad
  29. M_m
  30. Coman.ella
  31. Cristina
  32. Vancza Monika Gabriela
  33. Crazy Coco
  34. Adriana Cavaleru
  35. Oana Catalina
  36. Iacob Alina
  37. Mariana Iacob
  38. Flori0304
  39. Andreea P
  40. Simon Alexandra
  41. Dumitru Andreea
  42. Ramona Roman
  43. Michely
  44. Ancka
  45. Victoritza.vicky
  46. Anicka Maya
  47. Tender Carmen
  48. Hermina
  49. Morphine
  50. Mariana Faur
  51. Ana Diana
  52. Iulika_ct
  53. Elena mariana
  54. Alexa 1202
  55. Suntunika
  56. Honey bunny
  57. Dianaa1019
  58. Pascu ionela
  59. Oana cimpeanu
  60. Emma coman



Emma Coman a last comentariu,nu s-a inscris in formular.

Castigatoarea este:
                                       Felicitari Morphine!
 Teoretic ai castigat o bijuterie la alegerea ta,asa ca te rog atunci cand dai adresa,sa scrii si ce bijuterie preferi.Ar fi ideal sa dai 2-3 variante,in cazul in care prima bijuterie nu e pe stoc.


Astept adresele voastre la bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com pana Luni ora 14.00 ca sa pot trimite luni adresele voastre catre sponsori.

Multumesc  inca o data sponsorilor Herbine.ro si Mazza.ro! Si bineinteles si voua,pentru participare!
Va rog sa aveti in vedere ca vor mai urma multe suprize pentru voi,daca nu ati castigat acum,veti mai avea sanse!


Last Edit: Aici gasiti formularele pe care le-ati completat pentru inscrierea la cele doua concursuri:

Pentru Mazza:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhMRvGtK1w_UdFRkS083bjZaX1dtQ0tDdkpIamQ2ZVE

Pentru Herbine:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhMRvGtK1w_UdEIwUE1xbi1abHROQkxKbzB6cVJXSXc


Daca va plac produsele Bio,aveti sansa de a castiga doua produse bio aici.


Pupici,
Andreea

Supercounters