Essence Stampy Set

   A fost o perioada in care renuntasem sa mai imi bat capul cu setul Stampy Set de la Essence.Am crezut initial ca nu e bun.Apoi ca sunt eu cam batuta-n cap si concluzia e ca da,asa era :))
   Acum o saptamana m-am decis sa ii mai dau inca o sansa (in afara de alea 3 deja ratate) si surpriza: a functionat!

   Unde greseam eu: nu presam bine cu acel "stamp" pe acea paletuta de forme.Si evident ca ma intrebam de ce nu se ia si cum Dumnezeu pot avea pe unghii modelele alea?

 Scuzati-mi manichiura care nu e nici pe departe de ceea ce inseamna o manichiura draguta,dar nu am mai avut rabdare sa astept sa imi sterg marginile de oja si pe alocuri inca avea acel ulei-solutie de uscare rapida a lacului care e incredibil de BUN!
Am folosit oja Essence It Peace din editia Urban Messages.


M-am jucat dupa vreo doua zile si cu:
-oja Flormar N009
-Essence Stampy Set


Dar la ce entuziasmata eram ca imi pot face modele,mi-am facut pe toate unghiile si le-am sters apoi bineinteles.
 Ati intampinat si voi dificultati cu "stampilutele" de unghii sau numai eu am fost lovita de neinspiratie?

Pupici,
Andreea

3 comentarii:

  1. Buna! stii cumva daca acum mai gasesc prin bucuresti set de la essence? am cautat in targoviste la standurile de la essence si nu au :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,nu am idee.... dar cred ca ar trebui sa se gaseasca. In Targoviste nu stiu,in Bucuresti sigur gasesti! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si in Bucuresti unde as putea gasi?

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter