My October Faves

    Nu pot sa cred ca a trecut si luna Octombrie si ca usor-usor se apropie luna decembrie,ziua mea de nastere (ce frumooos mai imbatranesc cu inca un an!)  si deh sarbatorile de iarna.
 Luna octombrie a fost mai degraba destinata ingrijirii tenului si aproape ca nu am folosit fardurile,ci strict fond de ten,rimel,gloss si hai si un eyeliner.Nu pentru ca m-as fi simtit prea frumoasa,dar nu am avut nici timp si nici chef de chestii complicate.

Sa incepem cu produsele de ingrijire care le-am folosit luna trecuta:

-Paula's Choice Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator - initial am fost usor contrariata de mirosul lui,miroase usor intepat dar cand am vazut ce ten luminos imi lasa l-am folosit linistita!
-demachiant bifazic Balea - pe cel normal nu il suport deloc,dar asta daca nu ar fi usor uleios ar fi fost produsul perfect pentru demachierea ochilor!Bine totusi ca nu imi irita deloc ochii si mi-i curata impecabil.
-Liz Earle Cleanse & Polish - un demachiant super gentil,solubil in apa,care mi-a placut tare mult! Pacat ca nu mai am decat un sfert din flacon cred si mi se va consuma in curand... Impresiile mele vis-a-vis de el le gasiti aici,dar in engleza.
-Liz Earle Instant Boots Skin Toner - pentru ca mi se terminase tonerul Paula's Choice si oricum as fi facut,nu l-as fi comandat doar pe el ca sa platesc un super pret la shipping,m-am bucurat nespus de mult cand l-am primit de la cei de la Liz Earle.Imi place mult acest toner Liz Earle si ar fi fost produsul perfect daca nu ar fi avut acel miros intens.In schimb,tenul meu pare sa nu fie deranjat de mirosul lui.
-spray Pantene Aqua Light- sunt la al treilea tub cumparat si imi place!!! Si va mai urma si al 4 lea daca nu cumpar alt spray de par.De ce imi place si de ce tot il cumpar? Pentru diminetile alea in care ma trezesc la ora 5 si in care parul imi sta in toate directiile.Asta e produsul folosit impreuna cu un piepte/perie si gata!
O sa ii fac review curand,pentru ca prea mult imi place.
-Olive Body butter- mi-am redescoperit pielea :)) Nu radeti dar in luna octombrie m-am cremuit cat nu m-am cremuit un an intreg. Imi place mirosul,felul cum imi hidrateaza pielea acest produs si mai multe puteti citi aici.




Make up &others:

-fond de ten Make Up Forever Mat Velvet +  mai aveam putin si plangeam acum 3 zile ca mi s-a consumat si  va trebui sa mai astept vreo saptamana asa sa il achizitionez din nou.E matifiant,rezista pe ten destul de bine,nu am probleme cu tenul din cauza lui,la ce sa il schimb?Detalii gasiti aici.


-rimel Lancome - cel mai bun rimel testat pana acum,a fost la favorite si luna trecuta nu? :P
-Essence nail art express drops - unghii uscate fix in 60 sec exact cum zic ei!
-oja Essence It Peace - e a patra oara cand o port,deci imi place,da?
-Confession of Concealaholic - Benefit - sunt dependenta clar de cutiuta aia!Citeste aici de ce.
-Creion sprancene Catrice Eye Brow Stylist - noua mea descoperire la capitolul aranjat sprancene.E nuanta pe care am cautat-o dintotdeauna la un creion de sprancene si asta e perfecta.Se numeste  020 Date With Ash-ton.Si cand ma gandesc ce "retinere" am avut sa o cumpar pe motiv ca folosesc doar fard de sprancene si gata.
-blush MAC Sunbasque - nuanta perfecta de blush! De cand l-am achizitionat pe altul nici ca am mai folosit.
-bronzer Too Faced Chocolate Soleil- daca nu e MAC Sunbasque e acest produs! Mai multe impresii gasiti aici.

-pe langa cele doua "surori" MAC,pensula MAC 266 e... de vis,perfecta si oricat de netalentat sa o manuiesti ai fi,te inveti sau "te invata" ea.

-ruj Catrice 110 Pink Me Up - desi am si un alt ruj nude de la Catrice,de nuanta asta am "abuzat" cel mai mult.Cine stie,cumva... poate rujul rosu ma prinde mai bine decat credeam eu si poate ideea de ruj rosu pe buze va fi ... cu noroc.

Voi ce ati folosit luna asta si v-a placut?

Last Edit: Aici puteti sa va votati blogurile favorite,pe cele care le cititi constant.E un top al blogurilor realizat de Cosmetic Plant. Multumesc ca au adaugat si Andreea's Land in topul lor! :)

Pupici,
Andreea

Supercounters