Review: Essence 24 h hand protection balm

   Am gasit si eu editia limitata winter edition -Essence cu cele doua feluri de crema de maini Essence: una cu miros de ciocolata si fructe de padure si cealalta cu miros de vanilie si mere coapte.Le am pe ambele,dar am fotografiat-o doar pe cea cu miros de ciocolata.

Ce spune producatorul:

...winter edition! stop worrying about having rough, chapped hands in the cold, harsh weather - essence has the solution to your winter worries! the new “24h hand protection balm - winter edition” will be available from november to december 2010.  three new hand cream creations pamper damaged winter skin and make it feel wonderfully supple and soft. sensual tea and fruit combinations and nourishing ingredients, such as shea butter and coconut oil, offer the ultimate care during this icy time of year.

Parerea mea:

  • e prea mult spus 24 ore hidratare sau "Intensive repair",adica na,e chiar mincinoasa faza :)) Hidrateaza ok,nu zic nu,dar dupa 6 ore simt nevoia sa o reaplic,ceea ce mi se pare cumva rezonabil mai ales ca eu la birou stau cu o crema de maini mereu la vedere :)
  • nu e lipicioasa ceea ce e un mare plus!
  • nu e nici densa si nici nu curge ca si consistenta,e numai buna 
  • nu e prea dulce la miros desi miroase subtil a ciocolata si a fructe de padure.Aveam candva o lotiune de corp de la Freeman care pe cat mi-as fi dorit sa o folosesc,ma intoxicam la propriu cu mirosul ala intens de ciocolata,asa ca in cazul acestei creme de maini de la Essence nu e vorba de asa ceva!
  • ambalajul e mai "girly" dar e ok,de ce nu?
  • costa... doar 1 euro si jumatate (are 75 ml) si face treaba mai bine sau la fel decat alte creme de peste 5-7 euro. ;)

Calitate-pret merita sa o cumparati mai ales daca sunteti curioase sa experimentati din cand in cand ca mine.
Produs recomandat daca aveti de unde sa o achizitionati!

Care este crema de maini favorita in acest moment? Eu ma descurc cu cea de la Cosmetic Plant ( e favorita mea in acest moment),desi mirosul nu e chiar pe placul meu.

Pupici,
Andreea

Supercounters