Particip la campania de testare Revicel cu Trender!

   In caz ca inca nu ati aflat pana pe 16 decembrie se desfasoara o campanie de testare Revicel-crema aticelulitica cu alge marine si ardei iute! Din pacate selectia s-a facut deja pana pe 16 Noiembrie.Daca nu ati fost selectionate acum,nu e nimic,mai sunt sanse,cei de la Trender.ro fac des astfel de campanii!
Cei de la Trender.ro vor selectiona 200 persoane iar eu se pare ca am fost printre fericitele persoane care vor testa cele doua creme anticelulitice Revicel.
     De ce am vrut sa fac parte din aceasta campanie? E simplu: ma confrunt cu celulita si incerc pe cat posibil sa ameliorez imaginea aia de "coaja de portocala".Nu e nimic mai frustrant decat sa fii o tipa  inalta ca mine si sa nu poti purta prea des fuste/rochite pentru ca se vad dungulite de celulita. Bineinteles ca si alimentatia si miscarea fizica trebuiesc combinate in lupta contra celulitei!Nu o sa pretindem acum ca vom consuma x cutii de crema si vom fi peste noapte cu pielea neteda si ferma!



În cadrul campaniei de Word Of Mouth, 200 de trenderiţe au posibilitatea să încerce şi să răspândească vestea despre crema anticelulitică cu alge marine şi ardei iute Revicel.
trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile pe care le folosesc în mod curent sau ocazional.


Din pacate eu nu voi putea pune "in teste" cremele anticelulitice Revicel imediat pentru ca pachetelul va ajunge la mine cam intr-o luna de zile,deci abia dupa Sarbatori ma voi apuca de testat. In schimb,va asigur ca ne vom auzi la anul cu siguranta (wow ce putin mai e din anul asta,doar o luna!) in legatura cu impresiile mele despre cele doua creme Revicel primite!

Mai multe detalii despre aceste creme gasiti aici,pe site-ul celor de la Revicel.
Puteti citi de asemenea si niste sfaturi contra celulitei aici. In cazul meu cel de-al 3 lea sfat dat de ei,il indeplinesc fara doar si poate,zilnic! Eu si cu apa suntem cei mai buni prieteni :)


Pupici,
 Andreea

Supercounters