Castigatoarea apei de parfum Rare Pearls Avon!

  Au fost 64 participante pentru apa de parfum Rare Pearls Avon si am facut o singura eliminare.Persoana respectiva a lasat la comentariu doar "share" .Nu stiu ce ar fi trebuit sa inteleg cu asta.Plus de asta unele dintre voi nici macar nu v-ati inscris asa cum am cerut,dar deja eliminam inca 5 persoane... O persoana s-a inscris de doua ori,i-am luat in considerare prima inscriere.
  Nu am verificat toate inscrierile,ci doar pe cea care a iesit castigatoare,era prea multa pierdere de timp.


Acestea sunt persoanele care s-au inscris:




Am ales cu list randomizer si in final castigatoarea este 
Mariana Faur!
Felicitari Mariana!   Ea este prima pe lista celor 64 persoane inscrise in concurs si daca va intrebati ce e cu numarul "15" dupa numarul 1,s-a inscris practic a 15 a la acest giveaway.


Astept adresa ta in maxim 48 ore ( Joi  24 Noiembrie orele 23.00 ) la bazardeimpresii [at]yahoo[dot]com 
Multumesc sponsorului Avon !Apa de parfum Rare Pearls va fi trimisa direct de catre Adriana de la Avon.


***
Va reamintesc ca mai puteti participa la celelalte concursuri care se desfasoara pe blogul meu:
Doua produse Herbine cu carmel! Maine se va incheia concursul,e ultima zi in care va puteti inscrie!Va mai puteti inscrie aici.
O bijuterie Mazza la alegerea voastra! Va puteti inscrie pana pe 24 Noiembrie inclusiv aici.
Cosul Bio va ofera de asemenea doua produse bio si va puteti inscrie pana pe data de 27 Noiembrie inclusiv!Mai multe detalii gasiti aici.


Vreau sa fac si un anunt: pentru concursul Herbine si cel Mazza voi anunta castigatoarele in decursul zilei de 25 Noiembrie!
                                                                            ***

Va multumesc tuturor de participare!

Pupici,
Andreea

Supercounters