Rasfat de weekend

Eh nu e vorba de vreun rasfat la salon ,ci doar de putin rasfat acasa cu ceea ce aveam la indemana.

Sambata (mai exact ieri):

-dimineata: Mi-am demachiat tenul cu Liz Earle Cleanse & Polish si apoi am aplicat tonerul Liz Earle Instant Boost Skin Toner.Apoi am aplicat o compozitie de pudra de argila combinata cu castraveti taiati fasii si cu cativa stropi de ulei de migdale dulci presat la rece.Dupa 20 min de stat cu masca pe fata si de indepartat masca cu apa rece,am trecut la Skin Balancing Cleanser Paula's Choice.Dupa aceea am aplicat Essence Purifing nose strips si spre surprinderea mea chiar sunt bune draciile alea ( a fost prima data cand le-am testat).In final mi-am aplicat pe ten Resist Anti Aging Clear Skin Hydrator Paula's Choice.


-seara: Mi-am demachiat din nou tenul si am aplicat Montagne Jeunesse Sensitive Skin Masque.Apoi am revenit la  Resist Anti Aging Clear Skin Hydrator Paula's Choice.




Duminica

- dupa amiaza (pana acum 20 min): 
Tenul meu arata vizibil mai luminos dar am continuat "infrumusetarea".Mi-am demachiat tenul si mi-am preparat o masca cu pudra de argila si castraveti +ulei de migdale dulci presat la rece.Apoi dupa ce am  indepartat masca cu argila,am folosit mostra de Skin Balancing Toner Paula's Choice.Dupa aceea am aplicat pe ten Super Antioxidant Concentrate Serum Paula's Choice.


-seara: dupa demachiere cu Liz Earle Cleaning &Polish si aplicarea tonerului Liz Earle,voi aplica Skin Balancing Mask si  inainte de somn voi folosi Resist Weekly Resurfacing treatment Paula's Choice pe care am observat ca nu trebuie sa il combin cu nimic care contine BHA .




Pentru par,mi-am facut deja o masca ieri cu ulei de masline si ulei de ricin.

In mod normal nu prea am timp de masti si mi le fac cam o data la doua saptamani din pacate....Si uite asa mi-am "epuizat" mostrele care le aveam de la Paula's Choice si curiozitatea de a le testa.In schimb am ajuns la concluzia ca vreau Resist Super Antioxidant Concentrate Serum in varianta full size!Am avut doua mostre si m-au convins instant.

Ah si sa nu uitam de "rasfatul" cu ceaiuri.Am baut la ceaiuri in ultima luna cat nu am baut in ultimii 5 ani.Si din pacate fara "rasfatul" numit shopping ....

Voi cat de des va rasfatati acasa?


Pupici,
Andreea

Supercounters