Review&Swatches: Sleek Make Up The Berry Collection

Oops astazi mi-am dat seama ca nu v-am spus opinia  mea despre Sleek The Berry Collection.In primul rand trebuie sa mentionez ca mi-a placut cutia in care au venit produsele si implicit ambalajul produselor.
E o colectie indrazneata si sexy! 


Produsul meu preferat din aceasta colectie este blush-ul si va voi explica si de ce.


Descrierea oficiala a acestei colectii:

Sleek MakeUP’s gift to you this party season is the limited edition Berry collection! Get berrylicious this Christmas with this three piece collection featuring rich, sultry berry tones. Add a flush of warmth to your cheeks with Fenberry blush, for the perfect wash of crimson rose. Flattering festive eyes will be yours with Kohl Pencil in Mossberry, a deep burgundy chunky liner that is easily smudged for a cloud of berry-hued smokiness around the eye. Finally finish the look with True Colour lipstick in Cranberry, a matte mulled wine toned shade that will add a kick of spiciness to your party look!




 Fenberry blush
  • e un blush cu o nuanta superba,desi pare inchis in ambalaj e absolut adorabil pe pometi!
  • e pigmentat de altfel ca orice alt blush Sleek
  • imi place mult  ambalajul
  • poate fi folosit atat ca blush cat si ca bronzer
  • cand il folosesc nu simt nevoia de a mai aplica si bronzer



 Khol Pencil in Mossberry
  • e cremos si are o nuanta placuta,dar niciodata nu am putut purta aceasta nuanta la ochi numai combinat cu alte nuante,cu siguranta il voi folosi
  • tendinta a fost sa il aplic pe buze,atat de cremos mi s-a parut creionul 


 True Colour lipstick in Cranberry
  • e mat,mat !
  • eram foarte curioasa in privinta rujurilor Sleek,am folosit ca orice produs de la ei,numai rujuri nu (exceptie  acum) .
  • desi e o nuanta inchisa,cu un contur de buze mai deschis,rosu chiar imi place cum imi sta
  • e pigmentat si la altceva chiar nu ma asteptam,daca sunt fardurile Sleek pigmentate cu siguranta asteptam sa fie asta si in cazul lipstick-urilor!



Per total imi place aceasta colectie,are un pret acceptabil,mai ales ca in general un blush costa fix cat intreaga colectie.  Sleek The Berry Collection  e in editie limitata deci presupun ca zilele astea ar trebui sa comandati acest set daca doriti.

Si doua poze cu un machiaj  pe care l-am facut cu aceasta colectie Sleek,din pacate blush ul nu se vede,dar aveti poza cu swatches.Cu siguranta creionul acela Sleek mi s-ar potrivi cred pe pleoapa dar nu asa cum l-am purtat :) Si eyeliner-ul ar fi fost ideal sa il fi trasat in linie mai accentuat asa.Recunosc,era "doar" 6 dimineata cand am facut pozele astea :D O sa mai incerc si alta varianta de a purta acel khol,pe pleoape si o sa va arat!



Voua ce va place/ce v-ar place din colectia asta?
Va puteti comanda Sleek The Berry Collection de pe : Sleek Make Up

Si hey,cei de la Sleek Make Up au fost atat de draguti ca mi-au trimis o felicitare!!

Abia astazi voi cumpara si voi face bradul.Ieri nu am avut timp deloc,toata ziua am facut cate ceva si abia asteptam sa vina seara sa dorm :))

Pupici ai aveti grija de voi!
Andreea

Supercounters