Dorinte pentru 2012 & La multi ani 2012! & Shopping stuff

Stiu ca postarea asta e deja "generala",unele fete din blogosfera deja au facut "listuta" cu dorinte.De aceea am  combinat-o si cu altceva,ca sa nu fie prea boring pentru unele dintre voi.
A mea e .. lunga cat postul Craciunului dar incerc sa ma rezum la cateva dorinte mai importante.


Printre ele ar fi:

  • sa imi iau certificarea Cisco pentru care "teoretic" deja m-am apucat de invatat 
  • sa imi schimb locul de munca (deja devin plictisitoare mentionand dorinta asta ,probabil ca in sinea voastra   credeti ca-s dusa :D)
  • sa fiu mai buna,sa rad mai mult si sa ma enervez mai putin 
  • sa ma intalnesc cu o prietena "virtuala"  si sper ca lucrul asta sa se finalizeze anul viitor (2012)
  • sa citesc.. off asa dor imi e de stat in biblioteca sa citesc carti care-mi "picau" in mana...
  • sa ma apuc serios de sala si sa adopt un regim de viata sanatos,cu cat mai putina carne ..
  • sa am o vacanta de neuitat.. nu stiu unde,nu vreau cine stie ce vacanta lunga (adica visez,dar asta nu inseamna ca imi si permit!),scumpa sau in nu stiu ce locatie exotica,dar vreau sa ma distrez la maxim: sa vin super odihnita sau super obosita de prea multa distractie. Cred ca a trecut ceva timp de cand nu am facut asta.. Anul asta a fost un esec total la capitolul asta...
  • sa imi infranez dorinta de a cumpara toate prostioarele,gen cosmeticute si sa imi iau numai lucruri practice,folositoare.
  • sa fiu mai sigura pe mine 
  • sa petrec cat mai mult timp impreuna cu mama

Si ma opresc aici. V-am zgariat retina cu 10 dorinte si daca macar jumatate din ele o sa mi se indeplineasca , anul viitor inseamna ca voi fi fericita.


Si acum sa va arat ce shopping am mai facut asa rapid,pe final de 2011 :))
Nu de alta,trebuie sa recunosc ca le-am luat la sales pentru ca bugetul meu e destul de "avariat" :) 
De multe ori am zis sa nu mai fiu asa cu idei preconcepute si sa intru intai in Reserved sau Orsay si nu in H&M.Si mereu intru prima data in H&M,mi se "lipeste" ceva de mana si apoi ma oftic ca vad altceva mai interesant in alta parte :)) Din categoria "uita-te in mai multe locuri si alege",dar nu,daca nu mai gasesc lucrul ala? Si cum as putea sa  ma decid? :D

Ieri de exemplu am fost hipnotizata de cate accesorii dragute erau la Orsay la sales. Nu mi-am ales decat o agrafa draguta si un model de inel pe care mi-l doream de ceva timp dar efectiv pana acum nu a fost sa fie :)



 Si o rochita casual Orsay:



Rochita si pe mine (foto facuta asa pe graba :P)




Un glitter pentru ca am o baza de glitter fix de la Dermacol,deci o sa am cu ce "mixa":



Boyfriend blazer H&M ( e un albastru care bate spre mov,nu stiu de ce a iesit atat de albastru in poze)




Pantaloni drepti H&M




Fusta H&M
(am luat-o mai mult din dorinta de a avea ceva de imbracat "cu maci" )



Mi-au placut ca erau tare comozi:


Si mi-am luat si ceva de la Manufaktura:



Voi ce dorinte aveti pentru 2012? 
Va doresc un sincer La multi ani! Un An Nou cat mai bun,cu cat mai multe impliniri pe toate planurile,sanatate  tuturor celor apropiati voua si voiosie! 

Have fun! :*

Supercounters