Worst in 2011

    Fiind primul meu post pe anul acesta,in primul rand va doresc ca noul an sa va aduca numai bucurii si zambete in fiecare zi ! Va multumesc celor care ati fost alaturi de mine in 2011,care m-ati citit,mi-ati lasat feedback ul vostru pozitiv sau nu  si sper ca blogul sa ramana o constanta si in 2012,adica sa postez tot la fel de des cum am facut-o anul trecut.Zilele astea chiar nu am avut chef de blog,desi am cam pierdut destul vremea in mediul online.
La capitolul "calitatea" postarilor sper sa pot "lucra" in acest sens,intotdeauna e loc de "mai bine".


Daca tot v-am aratat aici topul produselor de make up folosite de mine si aici topul produselor de ingrijire,astazi o sa va fac un "top" al produselor care m-au dezamagit in 2011 intr-o ordine aleatorie,evident.


NYX Diamond Sparkle Lipstick

Nu pot sa zic ca am plans banii,dar in orice caz e asa sclipicios si s-a "topit" atat de repede incat mi-as fi dorit sa nu il fi cumparat.Celelalte rujuri NYX sunt absolut ok,dar gama asta pentru mine e un big NO.



Vichy Normaderm 

Bine ca am primit-o cadou crema asta si nu am aruncat eu banii pe acest produs.Sa fiu sincera cred ca e crema care m-a dezamagit cel mai mult in 2011: cosuri aparute in timp record dupa ce am aplicat-o doar trei zile consecutiv,miros intens de alcool,lipicioasa ca si consistenta si tot ce mai vreti voi :) Post cu "dedicatie" catre acest produs cititi aici. Imi pare rau,nu am nimic bun de spus despre crema asta!




Ser contur de ochi si buze Gerovital Plant
L-am primit spre testare dar asta nu ma impiedica sa spun: ma ustura cumplit ochii dupa ce il aplicam (si chiar nu mi-l aplicam in ochi,serios), iar pe buze la cat de lipicios era nu am avut curaj :)) Folosit de doua ori si apoi aruncat intr-un sertar pana a expirat si l-am aruncat la cos.
Eu am folosit acum cativa ani si varianta aia care nu era cu "floare de colt" a acestui ser contur,dar era cu siguranta bun si nu era lipicios!


Bourjois Volume Clubbing mascara

Daca vreti sa aratati precum un paianjen la ochi,asta-i mascara perfecta: lipeste genele,le da volum exagerat desi ai aplicat putin produs,are periuta aiurea..  E singurul rimel care l-am folosit fix de doua ori si apoi a aterizat la cos.


Rimelul de la Essence pare "Dior" pe langa asta.



Too Faced Lash Injection Mascara

Desi initial mi-a placut acest rimel,pe parcurs am constatat ca imi lipeste genele si ca nu imi mai place .. deloc! Cred ca am ramas cu jumatate de tub neconsumat,pentru ca mereu mana mi "se prindea" de alt rimel si nu de acesta. Calitate- pret lasa de dorit.




Bourjois Gommage Visage

Inca un produs Bourjois pe care trebuia sa ma abtin sa il cumpar.Mai bine imi cumparam o punga de cafea si era si mai ieftina si mai buna :)) Fac referire la cafea pentru ca din cand in cand folosesc zatul de la cafea pentru exfoliere.
Pe langa faptul ca nu exfoliaza,mai e si lipicios!



Essence Nail hardening nailpolish remover

Nu stiu ce contine acest produs dar pe langa faptul ca sterge perfect oja de pe unghii * yay* imi saboteaza efectiv cuticulele si degetele.Arat de parca am dat cu sapa si am uitat sa ma dau cu o crema pe maini de ani buni... E foarte puternic acest produs si desi e eficient,am renuntat sa il mai folosesc.




Demanchiant Balea de ochi

Nu mi-a placut deloc acest produs de la prima utilizare,dar am zis totusi sa ii acord timp,nu de alta dar nu aveam alt demachiant pentru ochi la indemana la momentul respectiv :)) Da, l-am folosit de doua ori,m-au usturat ochii teribil si in final m-am demachiat cu orice altceva apoi ,dar nu cu el.Noroc ca e un produs ieftin,dar experienta tot nu o repet.Nici nu stiu cum am avut curajul sa il folosesc pe "fratele" lui : demachiantul bifazic waterproof Balea.Cel de-al doilea mentionat s-a dovedit a fi chiar foarte bun si gentil cu ochii mei.





ELF Cream Eyeliner

Nuanta aleasa era superba: Midnight. Nu am apucat sa il folosesc decat de doua ori: s-a uscat teribil si numai daca il bagam in jet de apa fierbinte mai puteam sa il folosesc,sau daca aplicam crema sau un ulei in recipient.
Ma saturasem deja de facut chestia asta,asa ca l-am abandonat.
Probabil ca mi-au mai scapat cateva produse pe care ar fi trebuit sa le mentionez aici,dar sper ca anul acesta "lista" sa fie cat mai mica.

 Care a fost produsul care v-a dezamagit cel mai mult anul trecut?

Pupici,
 Andreea

Supercounters