Best of 2011: Top Skin care products

   Acum cateva zile facusem un "top" al produselor de make up folosite de mine in 2011.Astazi a venit timpul sa imi reamintesc ce produse pentru ingrijirea tenului am folosit cu placere. Si surpriza: constat ca mi-au placut  aproape  toate produsele Paula's Choice incercate de mine!
 Pe mine Brevoxyl crema si majoritatea produselor Paula's Choice m-au ajutat enorm,in sensul ca de la un ten cu acnee destul de vizibila,astazi am ajuns la stadiul de a avea doar pete de la acnee si din cand in cand in cand un cos,doua. Daca pana acum ceva timp eram pur si simplu complexata de tenul meu,astazi sunt chiar fericita si sunt convinsa ca pe parcurs tenul mi se va ameliora si mai mult.Am 4 luni de zile de cand folosesc Paula's Choice si din pacate nu folosesc zilnic Brevoxyl asa cum mi-as dori,mai am zile in care uit cu desavarsire de el.. Da,inca sunt panicata ca mi-ar putea aparea acneea.Evident ca nu numai produsele inadecvat folosite provoaca acnee,dar la mine personal doua dintre cauze au fost faptul ca foloseam fond de ten comedogenic si ca imi puneam des mana pe fata.Acum stiu ca suna stupid,dar atrag atentia imediat unei persoane daca imi atinge asa  aiurea tenul cu mana.
   Evident nu sunt cea mai potrivita persoana sa va dau sfaturi despre asa ceva,dar pot sa va spun ce am folosit eu si ceea ce mi-a facut mie bine tenului in ultimele 4 luni.



Brevoxyl crema


E o crema anti-acnee si mai multe informatii gasiti aici si pe blogul Corinei o postare interesanta.
Nu am sa va vorbesc din punct de vedere medical despre aceasta crema,v-am dat mai sus cele doua referinte pentru aceasta crema,sa le cititi ,sa vedeti atat efectele pozitive cat si efectele adverse care pot aparea.
Am sa va spun doar experienta mea cu Brevoxyl. Una 100% pozitiva,tenul meu nu a suferit arsuri,mancarime sau inrosire a pielii si nu a fost iritat  deloc asa cum mi s-a intamplat cu Skinoren (vezi parerea Corinei despre Skinoren aici) si Zineryt. La inceput eram panicata ca povestea s-ar putea repeta asa cum a fost cu Skinoren si Zineryt. Insa cu Brevoxyl nu am simtit nici un disconfort si culmea,chiar isi face si si-a facut efectul.
Am folosit Brevoxyl la recomandarea Corinei,pentru ca medicul meu de aici se incapataneaza sa imi tot recomande Skinoren  spre disperarea mea ,desi mai am inca doua tuburi neincepute. Efectiv am renuntat sa il folosesc pentru ca imi irita cumplit tenului si dupa aceea arata "cojit" si simte nevoia de hidratare maxima. De la un ten mixt ajungeam la unul extrem de uscat in zonele in care il aplicam.Daca ati folosit Skinoren sau Zineryt vreodata sigur stiti despre ce vorbesc.
  Despre experienta cu Brevoxyl puteti citi si postarea de pe blogul Ancai Buzea si o postare de pe blogul Let's make a diva (una constructiva,cu poze before& after)


Tot la recomandarea Corinei am inceput sa folosesc si produsele Paula's Choice.Nu toate m-au lasat cu un "wow" dar zau,nici rau nu mi-au facut.Din contra am un ten luminos acum si chiar simt ca am cel mai frumos si curat ten,a revenit practic asa cum era acum 3 ani.Despre ingrijirea tenului cu tendinte acneice a scris Corina aici o postare. In sfarsit am inteles si eu ca am un ten prea capricios si trebuie sa ma feresc printre altele, de iritantii din produsele cosmetice pe care le folosesc daca vreau un ten cu cat mai putine  batai de cap.Pana acum planul a functionat,imi apar din ce in ce mai rar cosuri.O prietena virtuala daca o pot numi asa (cititoare a blogului meu yay!) mi-a trimis o serie de mailuri cu info despre acnee,care m-au ajutat mult,am putut sa vad situatia per ansamblu si niste lucruri care aparent nu pareau importante,erau chiar destul de importante.Multumesc inca o data! :*
Opiniile mele despre produsele Paula's Choice au ramas la fel ca aici,mai putin despre exfoliantul BHA care mie personal nu mi s-a potrivit.A fost "apa de ploaie".Despre Resist Anti Aging Skin Hydrator puteti citi aici,e o crema ok,dar sincer am ajuns la concluzia ca nu e chiar ok pentru zona ochilor,am nevoie de ceva "mai mult". De aceea mi-am si comandat  Resist Super Antioxidant Concentrate Serum Paula's Choice si sper sa  vad o imbunatatire a zonei din jurul ochilor cu el.


Cleanse &Polish Hot Cloth Cleanser Liz Earle

Stiu ca ati tot vazut review uri la acest produs si v-ati plictisit probabil de el.O sa credeti ca doar e marketing,asta pana cand il veti folosi.Imi place mult acest demachiant si parerea mea despre el o gasiti aici.




Bioderma Sensibio H20 Solutie micelara
Parerea mea despre aceasta lotiune micelara a ramas neschimbata si o puteti citi aici.




Demachiant Waterproof Balea bifazic


Cel normal nu mi-a placut deloc,imi irita ochii dar acesta e chiar ok,demachiaza bine si e ieftin.


Manufaktura Plum Shower Peeling

Eu cu Manufaktura am avut o relatie speciala la inceput,acum m-am rezumat doar la geluri de dus si sampoane.Si sapunurile miros superb,dar am incetat sa mai folosesc sapun de ceva timp.
Acest shower peeling mi-a placut tare mult si parerea mea despre el o gasiti aici.



Samponul Matrix din gama Amplify
A fost impreuna cu balsamul din aceeasi gama cea mai buna combinatie pe care am gasit-o anul asta pentru parul meu.Totusi m-am incumetat sa fac o schimbare si astept produsele Tigi.Mi-as dori foarte mult produse  TRESemme dar aici nu se gasesc...


Spray Pantene Aqua Light
 Sunt la al treilea tub cumparat si imi place! Si va mai urma si al 4 lea daca nu cumpar alt spray de par.De ce imi place si de ce tot il cumpar? Pentru diminetile alea in care ma trezesc la ora 5 si in care parul imi sta in toate directiile.Asta e produsul folosit impreuna cu un pieptene/perie si gata!


Olive Body butter


E primit de la Georgiana si imi place tare mult.Parerea mea despre el o gasiti aici.Oficial a fost cel mai folosit produs pentru corp din aprilie 2011 (de cand il am) pana acum :P




Crema pentru maini Cosmetic Plant
Ieftina,buna si fara nici un fel de prezentare,va rog sa cititi parerea mea despre ea aici.


Crema pentru calcaie Cosmetic Plant
Parerea mea despre aceasta crema o gasiti aici.



Voi ce produse "minune" ati folosit anul asta?

Pupici,
 Andreea

Supercounters