Reminder giveaways!

Am zis ca ar fi ok sa va reamintesc despre ultimele concursuri care se vor desfasura pe blogul meu pana la sfarsitul anului acesta,desi aveti in partea dreapta a blogului directionare catre ele/catre link-urile concursurilor.





  • Pana pe data de 16 Decembrie inclusiv va puteti inscrie la concursul Ligo,puteti castiga o pulover Fox.Va puteti inscrie aici.

  • Un concurs de make up cu doua premii (o paleta Urban Decay -cine nu si-o doreste?! si un set de oje Urban Decay) + inca un premiu din partea mea (nu sunt sigura inca daca updatez premiul 2 sau va exista premiul 3,dar va exista in mod sigur un premiu surpriza din partea mea!) in functie de inscrierile voastre.Cel putin una dintre cele doua fete care au depus efortul de a trimite doua seturi de machiaje (adica 4 machiaje ) merita cu siguranta sa fie premiata! Mai aveti timp pana pe 17 Decembrie inclusiv sa imi trimiteti cele doua machiaje ale voastre! Mai multe detalii despre acest concurs de make up gasiti aici.


  • Puteti castiga o carte la alegere de pe libraria online Libris daca va inscrieti aici. Data limita de inscriere este 20 Decembrie inclusiv!


  • B-day Giveaway cu 27 premii pana pe 27 Decembrie inclusiv daca va inscrieti aici.Nu e doar o "coincidenta" ca am ales 27 de premii si nici ca acest concurs se va incheia pe 27 dec :P



Aveti grija de voi!

                         
Pupici,
Andreea

Supercounters