Alerta Cherry Culture Make up!

   Stiu ca o sa ma urati pentru postarea asta dar.... trebuie sa va zic. Adica na,poate unele dintre voi intentionau sa isi comande produse NYX.



   Dupa o cercetare mai detaliata a ofertei,am ajuns la concluzia ca reducerile nu sunt de 50% in cazul  produselor NYX,dar sunt cateva care cu siguranta va vor tenta :D
La checkout nu necesita sa adaugati nici un cod si oferta e valabila pana pe 24 Ianurie. Nu toate produsele sunt reduse,dar sunt destul de multe.
   Pe mine m-ar fi tentat un NYX Rouge Cream Blush in nuanta Natural, NYX Soft Matte Lip Cream in nuanta Milan (il am deja dar e pe terminate si imi place foarte mult nuanta!) , NYX Studio Liquid Eyeliner in Extreme Blue si MILANI Baked Blush nuanta Luminoso.Si lipstick-urile NYX sunt la pretul de 2,50$ dar e iar out of stock nuanta Tea Rose,pe care deja m-am plictisit sa o tot pandesc :)

   In orice caz,eu am strict interzis la cosmetice pe o perioada lunga de timp,asa ca astept urmatoarele reduceri de genul :)) Singura abatere de genul,ar putea fi Urban Decay Naked Palette :))
     Si pentru cele care inca nu stiu despre ce  site vorbesc,acesta este.Produse NYX gasiti si aici,mai putine decat pe Cherry Culture,dar sunt destule oricum.


Pupici,
Andreea

Supercounters