Parerea mea despre minerale: Silk Naturals

   Am facut cunostinta cu fardurile minerale prima data cu cele de la Mineral Hygienics.De fapt doar cu fondul de ten mineral si cu un blush.Sa fiu sincera,nu mi-au placut,nu stiu,m-am impleticit efectiv sa le folosesc si asta a fost tot...Le-am swatchuit mai degraba pe mana,am intentionat sa le folosesc si pe fata dar.. am ezitat :))
   De fapt si de drept vroiam niste farduri minerale,nu ma intereseaza sa folosesc un fond mineral din mai multe puncte de vedere: imi pare greu de lucrat cu el.... Mi-am comandat in schimb niste mostre de la Silk Naturals tot de fond de ten si istoria se repeta: le-am swatchuit pe mana,le-am combinat nuantele intre ele,pur si simplu inca nu le-am aplicat si pe fata :))
   Deci v-ati prins,eu de fondul mineral nu va pot vorbi,ca atata timp cat nu l-am aplicat inca pe ten,nu am prea multe de spus,decat ca e fin la atingere.
  In schimb,de mai bine de o saptamana am folosit exclusiv fardurile minerale si blush urile minerale.Asa ca doar despre acestea o sa va spun parerea mea de 'incepatoare" in ale mineralelor .
   Eu am comandat doar de pe Silk Naturals  farduri si blush uri minerale.





Si aici le vedeti pe toate,fara primer! Mentionez ca nu am umblat la comntrastul pozelor,culorile sunt pigmentate asa cum se vad in poze,ceea ce pentru mine a fost un mare wow,nu ma asteptam la asa ceva.Mereu am trait cu senzatia ca fardurile/blushurile minerale au pigmentatie mult mai slaba ca restul.M-am inselat categoric,iar pozele vorbesc de la sine.Unde mai pui ca poza e facuta la 5 dimineata,dupa 3 zile dupa ce primisem coletul? :D




Stag- Matte Brown- NP* .Stag e clona la  Urban Decay's Buck din Naked Palette,asa cum zic ei.Faza amuzanta e ca nu posed paleta UD Naked, deci nu pot decat sa ii cred pe cuvant.
A fost prima nuanta purtata dintre toate si mi-a placut!


Sursa cele doua foto de mai sus.


Fotografiile mele:





Bareback- neutral tan matte- NP* -clone of Urban Decay's Naked from the Naked Palette (asta zic ei,nu eu) Nuanta asta ma obseda si de aceea vroiam si inca vreau Urban Decay Naked Palette.... Momentan ma multumesc cu ce am :P


Sursa celor doua foto de mai sus.


Fotografiile mele:

Si vad ca nu mai gasesc poza  mea cu swatch ul la nuanta asta....






Paranormal- crazy blue liner*
E nuanta care mi-a atras atentia asa mult,ca am bagat-o la checkout fara sa ma gandesc prea mult.E o nuanta superba,cea mai pigmentata nuanta dintre toate fardurile Silk Naturals pe care le detin.

Sursa foto de mai sus.


Fotografiile mele:





Tinted Oil Control Blur Finishing Powder
Inca nu mi-am facut o parere despre aceasta pudra.. Imi e.. indiferenta momentan.Poate pentru ca am aplicat-o doar de doua ori pe ten.E translucida intr-adevar,fina la atingere dar.. altceva mai mult de atat nu am sesizat momentan.Prefer sa nu ma pripesc,si daca voi mai avea ceva de spus despre pudra asta,o sa revin cu un update curand.

Sursa foto de mai sus.


Fotografiile mele:





Eu am pus-o intr-un recipient Laura Mercier:


Iata ce spun ei de pudra lor,printre altele:

This is a little bit pricier than our regular Perfecting Powders-because of the high silica content (it's expensive).  Compare ours with something like HD powder from Makeup Forever at $30 a jar- and it's an absolute bargain!  



 Satisfied- Golden Peachy Pink Shimmer Blush
Eu am comandat doar mostre in cazul blush urilor,dar o mostra de blush cred eu ca ajunge lejer pentru 4-5 aplicari.La farduri nu puteti comanda mostre,doar full size,dar cu siguranta puteti de exemplu sa comandati impreuna cu o prietena si sa impartiti fardul care e destul de generos ca si cantitate.
   Acest blush  e un peachy pink adorabil cu cateva particule shimmery.




Sursa cele doua foto de mai sus.


Fotografiile mele:





Caliber- brass shimmer- NP* :"Caliber is our clone of Urban Decay's Half Baked from the Naked Palette."
Oh da,una dintre nuantele mele favorite.E superba,superba!


Sursa foto de mai sus.

Fotografiile mele:






Afterglow Vegan Blush- Orgasm Clone This is our 3rd clone of the ever popular blush NARS Orgasm...
 Nu am decat mostra ,asa cum v-am spus mai sus,nu am achizitionat nici un blush full size,doar farduri.
Inca o versiune a lui Nars Orgasm,nu detin blush ul,deci nu pot decat sa ii cred pe cuvant :)







Sursa foto de mai sus.


Fotografiile mele:





Maybe Baby- Matte Warm Nude Blush- MAC Blushbaby Clone
 Blush-ul meu favorit dintre toate blush-urile achizitionate de pe SIlk Naturals.Am avut o tentativa de a il comanda full size,dar nu stiam daca se va merita sau nu.



Sursa cele doua foto de mai sus.

Fotografiile mele:







Flirt-Neutral Plum Blush



Sursa foto de mai sus.


Fotografiile mele:




Wish You Were Here- Coral Shimmer







Sursa foto de mai sus.


Fotografiile mele:






Nice Tan- Sheer Matte Nude- ALG*








Sursa foto de mai sus.

Well... am facut greseala de a scoate tot produsul din tub si apoi nu am mai putut sa il bag la loc :D Asadar a trebuit sa ii fac loc intr-o cutiuta si il voi aplica cu pensula. E cremos,asta poate fi un aspect pozitiv de cele mai multe ori,dar e prea cremos pentru mine :) Pozele nu mi-au iesit fidele la capitolul nuanta,dar swatch-urile de mai sus,de pe site sunt cele care arata adevarata culoare.
Eu am luat nuanta "Nice Tan"



Si apoi in cutiuta....





Perfect Harmony Foundation Samples




Si combinatia intre warm gold si ivory facuta de mine intr-un recipient pe care il aveam gol de la o pudra translucida Laura Mercier:



Detalii despre produs aici.


Empty 50 ml Foaming Bottle




Sursa foto de mai sus.






  Nu vreau sa spun decat ca atat fardurile,blush urile si fondul de ten sunt fine la atingere nu ca alte farduri "minerale".... Fardurile sunt incredibil de pigmentate si nu se strang in pliu chiar daca nu folositi primer.Chestia asta m-a uimit,mai ales ca eu la fardurile obisnuite am problema asta. Blush-urile rezista rezonabil pe ten,chiar nu am sesizat vreo diferenta majora fata de restul blush urilor normale. Ceea ce mi se pare un lucru iar bine de stiut e ca nuantele prezentate pe site/swatch-urile sunt cat se poate de fidel prezentate,cel putin nuantele luate de mine asa sunt,ca si pe site!


    Ca si "minus" sesizat de mine la make up ul mineral: s-ar putea sa va impleticiti in "prafuri",recipiente etc.. Eu era sa rastorn un fard din greseala,noroc ca am jonglat destul de rapid cu recipientul :)) Nu-mi place sistemul ala de "sita",degeaba e pus,fardul tot iese de acolo prin recipient.. eu scot cu totul acel "dopulet" si apoi il pun la loc.Imi e mai usor asa.Un aspect al mineralelor e ca durata lor de viata e mult mai mare decat a fardurilor obisnuite.


     Mi-as dori sa mai incerc pe viitor farduri minerale de la Everydayminerals si de la TANF.( de la tanf sigur comand mostre pentru ca sunt tare ieftine si shippingul e mult mai ok ca la Silk Naturals). De la Everydayminerals nici sa vreau nu pot comanda,au shipping catre Romania dar nu si catre Cehia :))
    De la Silk Naturals imi doresc un blush full size,inca nu m-am decis asupra nuantei,dar oricum pe viitor ramane de vazut.         
    Nu ma grabesc prea tare sa comand din nou de la ei pentru ca am avut o experienta nu prea placuta cu posta ceha din nou... Mi-au tinut coletul in Praga 2 saptamani aiurea dupa ce mi-au adus la cunostinta ca "nu am ridicat coletul" = nu mi-au trimis ei avizul.Deja stiam "povestea" de data trecuta,le-am trimis zeci de hartii,print-uri,demonstrarea faptului ca am platit x bani...Spectaculos e ca am tot fost la posta saptamanal,exceptie intr o singura saptamana nu... Si asa cum puteti banui,am platit taxe vamale plus taxele postei ca mi-au tinut coletul.Nu va spun decat ca ceea ce am platit in plus a fost fix cat valoarea coletului... S-a meritat nebunia? Oarecum,m-a facut sa imi placa si mineralele :))Am vorbit cu staff ul celor de la SN si mi-au replicat ca nu pot pune pe colet "gift"... really? Motivul fiind ca platesc ei nu-s ce taxe.Daca era asa nu se mai puneau alte site-uri din US colete ca si "gift" ;) 
     Intr-adevar cu chestia asta chiar m-au facut sa nu mai comand pe viitor de prea multe ori de la ei sau bine spus sa fiu mai atenta cu posta  :)
  
   Despre machiajul mineral,diferenta intre el si cel normal,plus cateva informatii utilie gasiti aici in postarea Georgianei.Si daca vreti sa vedeti impresiile ei despre Silk Naturals,aici le gasiti,in diverse postari.


*Aceasta postare nu e reclama,produsele au fost achizitionate de mine.


Pupici,
Andreea

Supercounters