My Sleek wishlist!

      Nu cred ca mai e secret pentru nimeni faptul ca mie imi plac produsele Sleek si in special fardurile lor.Daca stau bine sa ma gandesc cred ca sunt printre primele trei blogerite in mod sigur din blogosfera romaneasca care au descoperit produsele Sleek.Prima postare a fost acum doi ani,aici.E drept ca nu am reusit sa le incerc toate produsele,dar ca si parere personala, per total sunt niste produse foarte bune la preturi decente.Acum exista produse Sleek la indemana noastra prin Make Up Shop.Pe site -ul oficial au un pret de shipping extrem de mare si in locul shippingului mai comandati un produs :)
     In lista de mai jos o sa vedeti ce produse Sleek nu detin si pe care mi le-as dori evident.Nu cred ca pot sa le am pe toate,decat pe parcurs,pentru ca na,bugetul e limitat si nu pot sa imi satisfac poftele cosmetice dupa bunul plac.In schimb cred ca meritam cate un rasfat din cand in cand cu ceea ce ne face placere.,nu?

Cel mai dorit produs Sleek (de mine evident!)  in momentul de fata este  ....
Sleek Luminaire Highlighting Concealer

 Am gasit pe numeroase bloguri straine ca ar fi dupe dupa YSL highlighting concealer deci... cum acela are pretul triplu decat Sleek... de ce sa nu il incerc pe cel Sleek? ;) Ca si referinta gasiti aici o postare de genul. asta.
Din fericire Sleek Luminaire Highlighting Concelear e pe stoc pe MKS!



Sleek Brow Kit 

Mai nou am devenit obsedata de sprancene.. Sa le conturez,sa arate cat mai natural,sa fie.. perfecte ca sa completeze make up ul. Si pentru ca acel kit de sprancene Benefit e "doar" 30 euro... Mi-l doresc cu ardoare pe acesta! Mie cred ca mi s-ar potrivi prima nuanta.Pam pam.


Sleek Bad Girl

Imi place la nebunie aceasta paleta si sunt convinsa ca intr-o zi o vei avea! Alabstrul e culoarea mea favorita si nuantele din trusa asta sunt superbe! Sleek Bad Girl e cu adevarat una dintre trusele speciale facute de cei de la Sleek Make Up.



Sleek Me Myself and eye
Pot sa mai spun oare ceva de trusa asta? Doar ca va fi prima pe care o voi cumpara atunci cand voi dori sa imi cumpar farduri! Puteti arunca o privire la nuantele ei aici.
O mai doreste cineva?




Sleek Primer Palette
De cand am vazut aceasta paleta am ramas cu gandul la ea.Nu mi-am achizitionat-o pentru ca am vreo 3 primere deci... am mai amanat achizitia ei. O puteti achizitiona de aici.



Sleek Sunset Palette
Culori pe care chiar nu poti sa zici ca nu i se potrivesc oricui! I like it! Exista cineva caruia sa nu ii placa paleta asta?


Sleek True Color Lipstick
Nu am decat un ruj Sleek intr-o nuanta turbata pe care nu prea am folosit-o sincera sa fiu.Dar ca si pigmentatie imi place mult!Mi-as dori alt ruj intr-o nuanta purtabila pentru mine.

Paleta de nuante o vedeti aici. Pe mine ma atrag in mod special nuantele "bare all","peaches and cream" si  "omg". Pana si denumirile nuantelor de ruj sunt atractive!


Sleek Magnitude Mascara
Nu am nici cea mai mica idee cum e rimelul de la Sleek,dar ma tenteaza in mod special acesta.

Si gata,cred ca ar trebui sa ma opresc cu wishlist-ul meu Sleek,pentru ca s-ar putea sa le enumar 99,9% din toate produsele pe care nu le detin :)
 Cei de la Make Up Shop au mereu oferte interesante,asa ca fiti cu ochii pe pagina lor!Si ah,era sa uit: au implementat plata cu Paypal! Yay! How cool is that? Cu ocazia asta pot sa organizez giveaway -uri cu produse Sleek fara sa mai platesc extra transport de aici!

Apropo,cam ce paletuta Sleek v-ar tenta sa o aveti? Incerc sa fac un "sondaj" sa vad ce paleta/palete Sleek sa ofer pentru un viitor giveaway!Va pup si sper sa aveti in continuare un weekend cat mai placut!

Andreea

Supercounters