Alerta: Urban Decay Naked e din nou pe stoc!

   Dupa mai bine de doua saptamani in care nu gaseam pe nici un fel de site Urban Decay Naked Palette in stoc si sa livreze bineinteles si aici,iata ca a aparut deja pe doua site-uri de pe care o puteti comanda in cazul in care erati interesate: pe BeautyBay si pe HqHair.


  Eu mi-am comandat-o ieri de pe beautybay pentru ca am mai facut comenzi pe acest site si nu as fi vrut sa fiu ingrijorata cu o prima comanda undeva :) Nu de alta,dar sper ca atunci cand voi avea paleta sa nu fiu dezamagita de ea ,la cat de mult mi-am dorit-o :P

Nu aruncati  " cu rosii pentru ca am facut aceasta postare,dar am mai primit intrebari de genul "Ti-ai comandat paleta UD Naked? De unde?"

Pe Ebay are niste preturi nesimtite rau,riscam sa imi iau si si produs fake,asa ca am asteptat cuminte si se pare ca minunea s-a infaptuit. Acum sper ca pana la sfarsitul lunii acesteia voi primi paleta intacta :D

Pupici,
Andreea

Supercounters