Cute Blog award

Am primit acest blog award de la Andra si Simi. Multumesc fetelor! Sper ca nu am uitat pe nimeni,asa ca imi cer scuze in avans daca am omis pe cineva.


Acest premiu vine si cu urmatoarele reguli! 
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu! 
Intrebarile premiului sunt:

1. Care este produsul de machiaj preferat? 
E greu sa ma decid... Anticearcanul cred :D

2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Rujul coral/portocaliu

3. Care este desertul tau preferat?
Pot sa enumar vreo cinci? :)) Hum cred ca savarina totusi,ca tot imi e pofta de ea.Sau eclerele? :D

4. Culoarea preferata?
Albastrul!

5. Care este prenumele tau?
Andreea

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Veracocha- Carte Blanche

7. Pisici sau caini?
Ambele! But I' m a cat person :D
Ah stiu ca multe dintre voi iubesc bijueriile cu bufnite dar mie nu-mi plac.Drept "razbunare" mi-am luat o bijuterie cu un pinguin simpatic zilele trecute :))

Va invit sa preluati tag-ul mai ales ca nu stiu exact care cand l-a facut sau daca doreste sa il faca.Sunteti invitatele mele la tag,la party :)) whatever


Pupici,
 Andreea

Supercounters