Shopping therapy [part 2]

     Luna asta a fost o luna plina si nebuna din punct de vedere al shoppingului si al vizitelor la medic :(  In ceea ce priveste shoppingul am mers pe deviza "toate hainele sa vina la mine" :))
     Maya Secret ma intreba daca am spart vreo banca elvetiana la comentariul acestei postari.As vrea eu sa pot fi spargatoare de banci elvetiene ca sa imi pot permite tot ceea ce imi doresc :)) Din cand in cand am excese de genul asta,dar stati linistite pana la urmatoarele reduceri,nu mai cumpar mai nimic.
    Luna viitoare o am rezervata pentru achizitionarea unei carti pentru un exam care costa destul de mult.. si alte componente pentru vechiul pc,alea categoric vor costa si mai mult decat biata carte. Deci adio orice altceva,shopping de haine,cosmetice sau whatever. Cine stie ce minune sa fie si sa pot da o comanda la cei de la Paula's Choice pentru ca imi e o teama teribila sa nu raman "in pana" de crema....

    In general nu cumpar de la Promod.Mereu mi s-au parut hainele ca sunt excesiv de scumpe si am tot ezitat. In schimb cand am vazut ca imi gasesc destule chestiute frumoase la reduceri,de data asta am cumparat si de la ei.Cam orice piesa vestimentara pe care o veti vedea de la ei in postarea asta m-a costat in jur de 8-12 euro,deci nimic atat de senzational.M-au atras in special rochitele de vara,reduse de la 40 euro la 8 euro.Heh,asa mai merge :P  Avea reduceri substantiale si la accesorii,si nu m-am putut abtine evident si mi-am luat si eu cate ceva :)
    De la Reseved am ratat o rochita superba,office care era la 16 euro,redusa si ea de la 40 euro.Din pacate trebuia sa fiu mai slaba cu vreo 2-3 kg ca sa imi vina rochia aia :(
    Am intrat de curand si in Zara,cu fixatia de a nu iesi de acolo fara sa imi cumpar ceva.. Si am iesit cu ideea "Nu mersi,la banii pe care ii dau pe brand aici,ma duc la Reserved/Orsay/H&M si cumpar ceva". La H&M reducerile si hainele intr-adevar s-au dus demult,acum mai era cateva chestii ratacite,absolut aiurea.
    La Orsay pare ca s-au cam terminat reducerile,tot asa,cam ce a fost interesant s-a vandut,iar la Camaieu am intrat din intamplare si nu m-am asteptat totusi sa ies cu ceva de acolo.Ei bine,calitatea hainelor Camaieu lasa de dorit si de acum numai la reduceri  cumpar pentru ca mi-am luat "tzeapa" in trecut cu haine luate la pret intreg care mi s-au "lalait" si distrus in timp record....De Mango nu mai zic nimic: mai erau cateva lucruri frumoase reduse dar majoritatea marimea S... La cei de la Motivi erau cateva chestiute interesante,dar de unde bani? :D

  Si sa revenim la  Promod: aici  in schimb parca se dadeau gratis hainele acum 4 zile,ma rog erau ultimele zile de reduceri.A fost cam aceeasi treaba care a fost si la Orsay acum doua saptamani :)) Era o nebunie la cabinele de proba,in magazin  era aproape "bataie" pe marimi,modele etc.Bietul gardian nici nu mai stia in ce directie sa se uite si cum sa reactioneze.

Si oricum reducerile s-au terminat acum,deci deja nu mai conteaza.Si da,motivul postarii mele: sa va arat continuarea mea de shopping :D


Rochita Reserved

Ma tot uitam dupa modelul asta acum vreo 3-4 luni si daca tot am gasit-o la 20 euro redusa,am si luat-o. Pur si simplu o ador :D




Pandativ Promod




Fusta Promod:



Rochie Promod




Cercei Promod



Rochie Promod


Camasa Promod




T-shirt Promod


Bluza Promod


O alta bluza Promod (e ciudat fotografiata,dar e draguta)



Jeans Promod

Imi place ca sunt drepti si imi face fundul mic :))



Bluza Promod
E super pufy si imi place ca are acea mini-brosa cu camee,care o face speciala,desi modelul e simplu si culoarea banala :P



T-shirt Camaieu


Rochie New Yorker

Anul trecut am gasit aceasta rochie fie doar marimea S,fie marime mare.Anul asta am reusit sa pun mana pe marimea mea :))
Nu e extraordinara,dar cu un sacou merge super.


Agenda "pisicoasa"
Desi mai am inca 3 agende noi,am luat-o si pe aceasta :)) Mi-a placut prea mult copertile agendei si tocmai de aia va si arat agenda :)


Doua pandative,unul cu un pinguin simpatic si unul cu un calut:


Mie nu-mi plac bufnitele,dar m-am indragostit pe loc de pinguin :P


E ceva si pe gustul vostru?

Si  asta ar fi tot,pana la urmatoarele reduceri.. o sa imi fie dor sa probez si sa cumpar haine :) Bineinteles voi mai cumpara evident pe parcurs ce imi place si ce mi se va potrivi,dar nu asa in stil haotic cum am facut-o acum :D Teoretic urmatoarele reduceri le voi prinde in Italia,ca tot mi-am rezervat hotelul ieri. Ceva tips&tricks pentru shopping in Italia?Asta insemnand in zona Bologna/Verona/Florenta.

Nota: Postarea asta e programata.Acum ma aflu in mod sigur la doctor in sala de asteptare....

Si nu in ultimul rand vreau sa urez un sincer La multi ani unei prietene dragi! Tot binele din lume si sa fii fericita asa cum meriti! :*
Iar voi sa aveti un inceput de saptamana cat mai placut!



Pupici,
Andreea

Supercounters