Favoritele lunii Ianuarie

  Nici nu stiu cand s-a incheiat luna asta si cand a inceput :)) Teoretic stiu,dar practic nu.A trecut repede,mult prea repede.Luna asta a fost o luna plina la munca si o luna in care m-am concentrat pe shoppingul de haine.Am facut dezastru in acest sens,dar la cosmetice nu am trisat decat pe ici pe colo.


  Am redescoperit cosmetice pe care nu le mai folosisem si am pastrat aceleasi produse preferate,cel putin la ingrijirea tenului,unde exclusiv Paula's Choice a fost cap de afis.Am realizat totusi ca tenul meu a suferit ceva schimbari din cauza Brevoxylului si acum as avea nevoie de o crema mai hidratanta.Mi-a parut rau ca nu am putut profita de reducerea celor de la Paula's Choice in luna ianuarie si ca am trei produse PC care ma asteapta cuminti in Romania :))
 
Ce am folosit cel mai mult luna asta,la capitolul make up:

  • pensulele Sigma,toaaaate plus cele 3 MAC pe care le detin.Dintre pensulele Sigma,un must have ramane F80-ul! 
  • blush-ul MAC Sunbasque.Cu siguranta nu ma voi plictisi prea curand de el si cred ca in fiecare zi l-am folosit.Tanjesc oricum la un blush NARS.
  • fond de ten Rimmel Wake Me Up - nu v-ati fi asteptat sa il bag la favorite,nu? Il folosesc de doar o saptamana si ceva ,fondul meu de ten MUFE,era prea matifiant pentru gerul de afara.Imi place ca arat fresh cu el si momentan nu sunt incidente.Folosesc 103 True Ivory si imi place ca are si SPF 15,mic dar e bun! 
  • ELF Bronzing Powder- e cred ca produsul meu favorit ELF si stiti clar ca nu sunt fana produse ELF.Nu il mai folosisem de 3 luni si acum l-am redescoperit!L-am aplicat chiar si ca fard de pleoape cu primer :))
  • Sleek Pout Polish - bare mininum - hidratare si un luciu buzelor,asta era ceea ce cautam!
  • Fard trio MAC Style Influencer - mineralize eyeshadow.Fardul ala bej-maro e DIVIN! Cea mai frumoasa culoare pe care ochii mei au purtat-o pe pleoape vreodata! Nici albastrul ala de langa el nu e mai prejos.
  • Paleta Sleek Oh So Special - ei bine cred ca v-ati plictisit sa o tot vedeti printre favoritele lunii dar va fi pana cand nu o sa o mai am :)) Cine stie,poate Naked UD ii va lua locul luna viitoare?
  • Essence  I love stage eyeshadow base - e pe terminate,dar o sa il cumpar din nou.Pana consum ce mai am din Urban Decay primer,e bun si asta.
  • Rimel Catrice Lashes to kill - hum un titlu cam pompos pentru rimelul asta.Nu pot sa zic ca a fost "favoritul" meu dar e singurul meu rimel care il mai am acum :)) Trebuie neaparat sa iau masuri in acest sens.
  • Creion sprancene Catrice 020 Date sith Ash-ton ramane in topul preferintelor.Am si uitat de fard,la cat de naturala mi se pare culoarea.
  • Dermatograf Catrice Smokey Eyes  010  The Black Earl - aparent asta a fost dermatograful meu favorit luna asta.Imi place ca are si mini pensula aia si dimineata e chiar utila,nu mai stau sa alerg dupa alta pensula.
  • NYX  soft matte lip cream  nuanta Milan- fac ce fac si ajung la el.Si acum spre disperarea mea nu cred ca mai am prea mult produs in tub.Se cere o comanda la Cherry Culture? Desi imi place foarte mult acest produs,no away,consum din restul ce mai am.
  • Ruj Catrice  -110 Pink me up! o nuanta pe care o port numai in zilele in care ma simt frumoasa,e o nuanta tare si daca nu sunt in apele mele,s-ar putea sa ma simt ca un clovn :D
  • Too Faced Chocolate Soleil- cel mai bun bronzer avut pana acum,fara doar si poate! Si miroase intens a ciocolataaaaaaaaaaaaa
  • Fardurile Silk Naturals,in special nuanta Martian si Bareback. Parerile mele despre ele le gasiti aici.
  • Blush ul Maybe Baybe Silk Naturals- desi am avut doar o mostra nu pot decat sa zic "wow,ce nuanta superba eraaaaaaa!"

Favoritele mele din ingrijirea parului &altele:
  • produsele Tigi Some Like It Hot - samponul si balsamul - auzisem nu tocmai pareri bune despre Tigi,dar asta nu m-a convins sa renunt sa le iau.Le-am luat ce e drept la un pret super bun si de aceea ma si incumetasem sa o fac.Imi plac mult,miros superb si am cel mai fin par :) Un review detaliat urmeaza curand.
  • spray Pantene Aqua Light- sunt o neserioasa,am promis review la acest produs si .. am tot amanat si uitat.Sunt deja la al 4-lea tub,mai e nevoie de vreo prezentare? :))
  • Crema pentru maini Cosmetic Plant- am doua creme de maini care ma asteapta cuminti acasa,dar nu voi apuca sa le folosesc prea des,avand in vedere faptul ca abia in aprilie le voi avea :) Am continuat sa folosesc crema asta si imi place!
  • Cosmetic Plant lotiune tonifianta contra caderii parului - o aveam de anul trecut din Romania dar abia acum doua saptamani am inceput sa o folosesc.Momentan ca si efect vad ca parul meu e mai rezistent la periat deci.. sunt placut surprinsa de acest produs!
  • Ollivelenic- Olive body butter- a fost produsul meu preferat de corp din momentul in care l-am folosit de prima data! Cu mici exceptii,doar pe el l-am folosit.
  • Himalaya herbals- Pain Massage Oil- bun pentru masaj si pentru durerile de spate din cand in cand :D
  • cerceii mei pisicosi de la Bijoux Brigitte ;)) Poate nu trebuia sa ii pun si pe ei aici,dar i-am purtat aproape zilnic :D
Nota: Nu am mai incadrat produsele Paula's Choice la favorite,dar avand in vedere ca doar pe ele le-am folosit pentru ingrijirea tenului,cred ca e de la sine inteles ca au fost "favorite" de vreo 6 luni incoace de cand le am :)

Va doresc in continuare o saptamana cat mai placuta!La mine presimt ca va fi nu una tocmai usoara...

Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul cu produse Sleek de aici! Sunt cam putine inscrieri si nu inteleg de ce :( Data limita de inscriere e de 8 Februarie.


Pupici,
 Andreea

Supercounters