LOTD: Different Make Up Look

  Hey girls!Astazi m-am decis sa va arat ce am facut eu aseara :)) Inainte sa ma pun sa dorm si chinuita putin de "talent".
  De data asta am incercat un fel de  cut crease eye make up si am dus fardul putin mai sus,spre arcada,fata de cum v-am obisnuit eu in general :D







Produsele folosite:

  • fond de ten Rimmel Wake Me Up la care am facut review ieri aici. 
  • doua nuante de blush din trusa BH Cosmetics pe care v-am aratat-o aici.
  • Sleek Face Contour Kit
  • nuanta Publicize din trusa Sigma Flare
  • nuanta  Perversion din trusa Urban Decay NYX
  • gloss Essence Natventurista
  • creion sprancene Catrice
  • erase paste Benefit
  • Eyeliner Essence Sun Club
  • Rimel Catrice Evolution to Revolution Black Volume Mascara
  • MAC eyeshadow Style Influencer (nuanta de alb sidefat)








Va place? :D  Astept feedback-ul vostru la sectiunea comentarii ca de obicei!
Nota: Asta e o incercare de-a mea de make up,nu as vrea sa credeti ca va invat sa va machiati sau sunt un model de urmat.

Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul cu produse Sleek de aici!


Pupici,
 Andreea

Supercounters