Review: Rimmel WAKE ME UP Foundation

Heya!
Tot aman postarea asta de doua zile,dar astazi in sfarsit o finalizez la cererea unor cititoare dragi mie :P
Am aflat de fondul asta de ten intamplator acum vreo doua saptamani si m-a luat curiozitatea si m-am uitat dupa el,in DM nici un urma de el la momentul respectiv,l-am gasit in alta drogerie market la pretul de 8 euro; "redus" cu 2 euro de fapt :)) Aici orice produs low end costa de fapt destul de mult,mai mult ca in Romania in orice caz.


Ce spun ei:


“Our first foundation that visibly reawakens and illuminates the skin with a radiant glow and flawless, natural-looking finish. Instant anti-fatigue effect. With peptides and a Vitamin Moisturising Complex. Anti-fatigue effect + radiant glow. SPF 15.”




Parerea mea:


  • contine mici particule stralucitoare care dau o anume luminozitate tenului,un "glow" placut.Nu straluciti precum un glob de discoteca,deci nu va faceti griji :))
  • are un grad de acoperire mic spre mediu
  • imi place ca arata natural pe ten 
  • are protectie solara mica,dar buna! SPF15
  • are textura lejera,e fluid si se aplica usor
  • are pompita si poti doza usor cantitatea de fond de ten pe care doresti sa o folosesti pe ten
  • acum imi e potrivit tenului,pentru ca il am mai uscat iarna,dar sunt convinsa ca pe timp calduros fondul asta de ten nu va fi potrivit cu siguranta pentru mine.Pentru tenul gras cu siguranta nu il recomand,nici chiar acum in sezonul rece!
  • imi place ambalajul ca e din sticla si da senzatia de "profi",dar as fi schimbat cu siguranta capacul ala ... portocaliu?!



E primul fond de ten Rimmel pe care il folosesc si m-a surprins in mod placut.Nu stiu daca o sa il reachizitionez,trebuie sa testez si partea cu "e comedogenic sau nu fondul asta de ten?" si apoi ma voi decide.


Cantitate: 30 ml
Expira la 24 luni de la deschiderea flaconului
E disponibil in sase nuante.
Nota: 9/10

Ce parere aveti? L-ati cumpara? L-ati cumparat deja? Puteti vedea cum arata nuanta pe tenul meu aici,unde am realizat un make up folosind acest fond de ten.

Nota: Pozele nu mi-au iesit tocmai clare din pacate.In poza in care am blenduit fondul de ten pe mana pusesem ceva surplus de fond de ten si nu l-am blenduit cum trebuie :(

Bonus o poza cu ce "suport" improvizat mi-am cumparat zilele astea pentru pensule si pentru a avea la indemana dermatografele& rimelul. Am patru compartimente mici si mi s-a parut tare utila.Mi-am luat doua,si daca aveam unde sa le insir,mai imi luam mai multe.Imi pare rau ca am surprins in poza si pensulele mele murdare,dar aseara le-am spalat :P


Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul cu produse Sleek de aici!

Last Edit: In final acest fond de ten s-a dovedit a fi comedogenic.
Cititi si postarea mea de aici.

Pupici,
Andreea

Supercounters