LOTD: Soft make up + cercei pisicosi :)

     Trebuie sa recunosc ca ma chinui de doua zile sa fac postarea asta.In ultimele zile am avut o lene teribila si in sfarsit acum profit ca mi-am fotografiat ieri machiajul.Evident,era  "programat" altceva sa va arat,dar zau,am renuntat la postarea aia kilometrica.

   Din peste 30 fotografii,astea sunt singurele care mi-au iesit decent.






Nu stiu in ce masura v-ar interesa produsele folosite dar le enumar pe scurt: fond de ten MUFE Mat Velvet,blush MAC Sunbaque,gel liner Essence,farduri din Sleek Oh So Special.



Si poze "bonus" :Tomita,manichiura mea  si o pereche de cercei de la Bijoux Brigitte luati ieri:




Sunt luuuuuuuuuungi asa cum imi plac mie! Si acum am doi Tomiti cu mine mereu :))



Sa aveti in continuare o saptamana cat mai placuta!

Si pentru ca tot am ascultat Inna zilele astea (cehii sunt de vina,asculta muzica ei la greu!),va las si o melodie de-a ei:



Pupici,
Andreea

Supercounters