Castigatoarea giveway-ului Make Up Shop& Andreea's Land

  Dupa lupte seculare,am reusit in sfarsit sa fac listele pentru acest giveaway si implict sa fac postarea asta! Au fost 282 de inscrieri,am facut listele in asa fel incat sa nu fie vizibile adresele voastre de e-mail si in acelasi timp sa nu fie vizibile nici ce seturi ati format fiecare.Nu au contat deloc alegerile voastre in ceea ce privesc seturile de machiaje propuse de voi,asta ca sa nu aveti dileme.Am observat ca unele dintre voi mi-au adresat intrebari si am sa raspund la ele in aceasta postare,iar altele au trimis update-uri in ceea ce priveste setul creat via e-mail.





Listele:





















































Si cred ca v-ati plictisit sa tot scroluiti dupa imagini,asadar castigatoarea este:



Dupa cum se observa a fost aleasa cu list randomizer,a fost inscrisa pe lista cu nr 235,dar randomizer a ales-o pe ea castigatoare. (am sesizat ca unele dintre voi aveti nelamuriri cu aspectul asta,asa ca am vrut sa il explic)

                      Felicitari Neta P!




Ca sa elimin dubiile,sa nu se creeze confuzii in privinta persoanei pentru ca nu pot afisa adresele voastre de e-mail,am pus print screen si de pe Facebook :


Te rog sa imi dai e-mail pana cel tarziu duminica ora 20.00 cu adresa ta  pe bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com sau direct celor de la MKS cu numele,adresa ta si faptul ca ai castigat setul Sunset Kiss Collection pe blogul meu:  office[at]makeup-shop[dot]ro

Sa te bucuri de ele si la cat mai multe machiaje!


Mi-as fi dorit sa fi avut mai multe seturi Sleek sa va ofer,dar din pacate mi-ar fi fost imposibil financiar vorbind.Pentru restul nu am decat atat sa va spun: sa nu fiti triste pentru ca va urma curand un giveaway ...colorat! Aviz amatoarelor de oje :P


Multumesc mult celor de la Make Up Shop pentru sponsorizare si pentru colaborarea frumoasa avuta!

                                ***********************

Si acum,pentru cele care mai au chef sa citeasca in continuare,am sa raspund la intrebarile puse de voi.Intrebarile sau remarcile voastre:

"
Ma bucur ca ai reusit sa organizezi un nou giveaway si de asemenea iti admir si iti urmaresc articolele ca de fiecare data. O singura sugestie as avea: atunci cand primeti palte Naked sa faci un machiaj de seara cu aceasta (probabil ca aveai de gand sa o prezinti si pe blog). O seara cat mai placuta!" -  O sa fac cu siguranta machiaje cu paleta Naked.Abia am primit-o,deci trebuie sa o folosesc si sa ma "plictisisesc" de ea.Te pup!

-
"Mi-a placut enorm postarea cu 100 things... Sa ne anunti cand bifezi cate ceva de pe ea!
Si mersi mult pentru concursurile organizate! :*" -
 mai am din cand in cand si postari mai personale,deci ma bucur ca va plac si postarile de genul acesta!
 Te pup!

-"Mi-ar place sa gasesc cateva articole despre realizarea unor coafuri  pe care sa le facem singuri"- din pacate eu si coafura facuta de mine suntem doua linii paralele.. in afara sa mi bag bigudiuri in par,sa imi impletesc parul si sa imi fac un coc,chiar nu stiu :)) Cred ca poti gasi astfel de trucuri pe alte bloguri.Pe viitor poate va arat ceva in acest sens.Te pup!

-
Pff.. stiu ca nu e ceea ce iti doresti sa vezi in acest camp, dar mie sincer imi plac toate postarile. De aia si intru pe blog zilnic. Daca ai posta de 5 ori pe zi as fi super fericita:)). Ganduri..putere de munca in continuare si sanatate, ca pe restul le poti face.  - Multumesc mult pentru ganduri,aceleasi ganduri bune si pentru tine! Ma bucur ca iti fac placere postarile mele! Te pup!

-
Ai putea sa realizezi un top al celor mai bune blush-uri si bronzere? - De ce nu? Numai ca nu pot sa realizez un "top" decat din cele pe care deja le am. Multumesc de sugestie!

-
dintre blogurile pe care am navigat pana in prezent, as vrea sa sti ca graficul paginii tale imi place cel mai mult. o seara placuta. pupici - Multumesc,meritul designului in ceea ce priveste blogul meu se datoreaza tipei care detine acest site:  http://www.beautyaddict.ro/ 

-imi place foarte mult blogul tau.Mi-ar place sa stiu cum ti se par pensulele de la Real Techniques, sau ce alte pensule in general recomanzi:* - In afara de pensule Sigma ,vreo trei pensule MAC si Coastal Scents nu am mai folosit  nimic. In seara asta mi-am comandat printre altele un set de pensule Eco Tools de pe Iherb.com ,despre acestea este vorba: 
http://www.iherb.com/Eco-Tools-Bamboo-6-Piece-Eye-Brush-Set/25456?at=0
Multe fete le-au laudat,asa ca la cat sunt de ieftine,am zis sa le incerc si eu.


-Ar trebui sa faci mai multe NOTD-uri. That's it!  - Well,ar trebui dar momentan am unghiile pitice si
 poate pe viitor o sa onorez mai multe postari de genul asta! Multumesc de sugestie!

-
 "Mi-ar placea sa vad si machiaje" - Chiar postez si machiaje.Daca pana acum blogul meu
 se baza mai mult pe reviewuri si pe pareri personale,de data asta am inclus si machiajele.
Uite aici gasesti cateva,dupa cautarea LOTD:
  http://bazardeimpresii.blogspot.com/search/label/LOTD

-2 lucruri vreau sa zic: 1. sa nu inchizi niciodata blogul; stiu ca la un moment dat 

ai spus asta si mi-esti prea draga;
 2. iti doresc din tot sufletul sa reusesti sa-ti gasesti jobul ideal si ca lucrurile sa se aseze exact 

asa cum iti doresti. te pup!
Multumesc draguto! :* Nu stiu in ce masura va fi posibila faza cu "sa nu inchizi niciodata blogul",

cumva fiecare dintre noi il va abandona sau va evolua in acest sens.Oricum pana atunci nu o sa scapati 
de mine :)) Jobul ideal e cred ala in care eu sunt propriul meu sef.Te pup! :*

-
mi-ar placea sa vad si cate postari gen Outfit of the day; in rest imi place ca blogul tau este complex,
 arati cate putin din toate, reviewuri, hauls etc.


Oh well,faza cu outfit ul e cu dute vino.Nu prea ma imbrac extravagant deci nu prea am ce sa arat.

Apoi mai intervine problema ca nu are cine sa imi faca poze,mai artistice asa.
"Hauls" va prezint destul de des,ori de cate ori primesc ceva sau cumpar ceva.Multumesc
de sugestie!

-Te-as ruga sa-mi recomanzi o pudra buna,care sa nu incarce tenul si de asemenea un iluminator bun,

caci cearcanele sunt vizibile din cauza tenului meu destul de deschis la culoare.
Multumesc!Te pup
 

Te invit sa citesti aici:
http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/01/produs-testat-laura-mercier-setting.html
e singura pudra care mi-a placut cu adevarat si se potriveste indiferent ce tip de ten ai.
Mi-as fi dorit sa iti fi recomandat o pudra buna ieftina,dar eu nu am gasit-o inca pe aceea...
Pentru cearcane,iti trebuie un anticearcan,nu un iluminator sa le pui in vedere.
Sunt si eu inca in cautarea unui anticearcan bun.
Am folosit Erase Paste Benefit,dar pe langa faptul ca
e scump,face si "cute".Am inteles ca anticearcanul de la Estee Lauder double wear ar fi bun

 si cel de la MAC.Nu l-am testat pe  niciunul dintre ele. Iluminator bun e cel de la Sleek,
mie imi place acesta:
 http://www.makeup-shop.ro/pagina/produs/categorie/fata/pudra/produs.186-sleek-contour-face-kit?aid=NTQz&s=MA==&c=MzM2
http:http:Te sfatuiesc sa alegi nuanta Light,ca sa poti folosi si bronzerul.

Vei avea si iluminator si bronzer in aceeasi caseta!


-Care este cea mai mare terapie a ta? Machiajul sau cumparaturile?
Buna intrebare :)) In sinea mea mi-am raspuns imediat: shoppingul!Imi place mai mult sa ma duc sa imi cheltui banii prin magazine decat sa ma machiez.Dar imi place si sa incerc sa imbin culorile.Ma rog,ambele activitati imi plac mult. :)

-la mai multe idei indraznete si interesante - Multumesc! Speram,speram! :)

-ce conditii trebuie sa indeplinesti ca sa faci rost de sponsorizare pentru un giveaway? Merci :)
Haha :)) In primul rand in general trebuie sa ai un site/ blog si vad ca multe fete
 isi fac mai nou blog sperand sa obtina sponsorizari sau ma rog,lucruri gratuite pentru ele.
Surpriza: fiecare PR are politica lui: unii ofera sponsorizari anumitor bloguri,
altii nu ofera deloc.Unii tin cont de cat timp ai blogul,cat de des postezi,ce anume postezi,
ce trafic ai etc.Nu exista nici o "reteta" minune care iti aduca cele mai multe sponsorizari 
si sa fiu sincera nici nu doresc asa ceva!
Btw de ce primesc intrebarea asta inclusiv via e-mail.Asa multe sponsorizari am fata de alte fete? :)) 
Nu as crede :))


-Buna Andreea. Multumesc pentru giveaway. In primul rand vreau sa-ti spun ca mi-a placut foarte
 mult postarea cu terapia prin cumparaturi ;)) Sunt frumoase toate,sa le porti sanatoasa! 
In al doilea rand as vrea sa te rog sa faci un update la postarea cum sa iti "salvezi" primerul UDPP. 
Mai exact as vrea sa stiu cum se comporta primerul, acum ca se afla in cutiuta in care l-ai depozitat. 
Nu se usuca, deschizand cutiuta si luand mereu contact cu aerul. Sper sa nu gasesti puerila rugamintea mea. 
Mi-am comandat si eu acest primer de pe  http://www.beautyaddict.ro/ 
Urmeaza sa-l primesc, de aceea vreau sa stiu cum sa ma "comport" cu el.
 Iti multumesc foarte mult. Mult succes in continuare in tot ceea ce iti propui sa faci!


Multumesc! :* Imi pare rau ca nu am reusit sa iti raspund printr-un e-mail,dar nu am avut timp ziua respectiva cand
ti-am citit  mesajul si apoi am uitat. :(
In primul rand nu te astepta sa il supui "torturii" la care l-am supus eu pe al meu primer UDPP,
il poti folosi linistita pana vezi tu ca nu mai poti scoate produs.Al meu nu s-a uscat in acel recipient,asa
credeam si eu initial.In orice caz,cei de la Urban Decay au schimbat ambalajul primerului,deci pe viitor
nu vom mai avea problema aceasta.Te pup!

-Mi-ar placea sa vad si machiaje,nu numai review-uri.
Mai postez si machiaje.Dovada aici:
http://bazardeimpresii.blogspot.com/search/label/LOTD




-Mi-a placut postarea cu produse Catrice si Essence: chiar nu stiam ca acopera o gama larga de produse de ingrijire. De exemplu nu stiam nimic despre fondurile de ten, iar paletutele acelea editie limitata sunt superbe.

Iti dau un sfat prietenesc: mai bine rezuma-te la altele: oje,farduri,rujuri si ce mai vrei tu,
dar nu fond de ten.Nu stiu,in final eu nu le agreez fondul de ten.

Si aici inchei postarea asta kilometrica! Dupa cum ziceam mai sus: 
aviz amatoarelor de oje,va urma un giveaway .. colorat!
Va multumesc tuturor pentru participare! Va doresc un weekend cat mai placut! 

Pupici,
 Andreea

Supercounters