LOTD:My fist make up with Naked Urban Decay

  Din lipsa de alta inspiratie,am decis sa va arat azi machiajul pe care l-am facut acum vreo doua saptamani cred,cand mi-a ajuns paleta Naked.De cand mi-a ajuns numai pe ea am folosit-o! Nici nu imi dau seama de ce nu am cumparat de prima data aceasta paleta  Naked si am ales-o pe Urban Decay vol 3 ,pe care am folosit-o mult prea putin.E aproape... intacta din iulie anul trecut de cand o am.



Am folosit trusa Urban Decay Naked (original,nu Naked2),mascara Sleek Make Up Lash Out (la care va urma review curand),khol  negru Catrice ,creion sprancene Catrice,ruj Catrice,fond de ten Rimmel Wake Me Up(pe vremea aia il foloseam..),blush Sleek Make Up nuanta Suede,anticearcan YSL Touche Eclat.








  Va place abordarea mea? Ma rog,prima incercare,ca pe restul nu am reusit sa le fotografiez si trebuie sa recunosc ca au fost si zile cand nu am folosit decat fond de ten si rimel.


Va doresc in continuare o saptamana  cat mai placuta si cat mai relaxanta!


Pupici,
Andreea

Supercounters