Surprise!!!

   Heya! Uite asa inainte sa ma bag la somn si sa incep ciclul lucratului 7 zile consecutiv am decis sa premiez una dintre voi! Ehe,una dintre voi care a lasat comentarii pe blogul meu de pe 1 Februarie! Nu as fi avut rabdare sa iau de-a fir a par comentariile de la fiecare postare timp de o luna de zile,dar eu zic ca si asa e bine :P
   Stiti ca imi place sa primesc feedback si niciodata nu am pretins ca trebuie sa ma laudati,criticile constructive vor fi intotdeauna binevenite,daca sunt expuse cu bun simt,fara jigniri.
    Am sesizat ca mai rarut cu feedback ul cel putin la ultimele mele doua postari,si ... m-am gandit evident sa recompensez pe cineva :D

Pun lista,dar va rog,pentru cele care "nu se gasesc" in lista (am mai gasit "plangeri" de genul  alta data),sa caute la sectiunea comentarii,la fiecare postare de pe 1 Februarie inclusiv,daca mi-a lasat comentariu.. Nu am nici un interes sa scot pe nimeni din lista,really...


Lista:


Ro Coco
Camy
Ana's Beauty Blog
Manolica Girgel
AlexantzA
Carmen O
Alecsa
Juliet
ItsFridaySomewhere
Nimphetamin
fashiondoctor
SweetCrazyLollipop
A.M.
Ane Marie Zachiu
alexia
Camy
maria maria
Dumitrascu Florentina
Dumitrascu Florentina
From Meg with Love
madlen
Manolica Girgel
Alexandra
Laura
Laura
Andreea A.
maria maria
maria maria
irina
Katyna
Georgiana
federova
Andreea DLC
Catinca
Victoria West
yanna
Juliet
Milena
Andreea A.
Alecsa
Madelenaluiproust
Bianca Barsan
Dariaa_m
Ro Coco
Simmonne
Anabela
antoaneta puian
Gabryelle's Blog
Cristinastoica88
Catinca
Magdalena Irina Ibănescu
maria maria
Alina
Catallina
Denisaa
Victoria West
Denisaa
OanaCatalina
Diana (aka boonDY)
raven
Alexandra
Adela
Miuri
Juliet
iguanitza
madlen
Lauren
chocolate_bee90
Macnetize
DanaMakeup
simonette
AlexantzA
Juliet
A.M.
Victoria West
Monica - Pisica Albastra
karina
karina
federova
Georgiana
Sunt Frumoasa
fashiondoctor
alexia
Denisaa
Georgiana
Ioana Bora
claudia
Victoria West
nipokio
dragonfly dragonfly
Ami
Cristina
Manolica Girgel
Adela
Sunshine_sunshine9
Andra Brumă
Ada
AlexantzA
Juliet
Raluca Lenghel-Covaci
Ionny
A.M.
Ana-Maria Baluta
iguanitza
iguanitza
Dariaa_m
DARIaa_m
Deena
Laura
Denisaa
federova
Georgiana
Manolica Girgel
Ada
madlen
Juliet
Camy
Alecsa
simonette
Dumitrascu Florentina
Dumitrascu Florentina
Raluca Lenghel-Covaci
Dariaa_m
Dariaa_m
Kristastips
Andreea A.
federova
Victoria West
Laura
deesboudoir
Denisaa
ioana
Ada
Georgiana
Badita Iulia
Andreea
AlexantzA
federova
Denisaa
Denisaa
Denisaa
mynameisnixia
Iris
LaLaa08
simonette
Ami
DanaMakeup
AlexantzA
fashiondoctor
Andreea A.
Ada
OanaCatalina
Dariaa_m
Maddysmakeupbag
Manolica Girgel
Andreea
nicoleta ciocoiu
Miuri
Miuri
Lauren
Andreea A.
Andreea
A.M.
Alina Anghel
Anda Zelenca
Sihaya
Ionny
Ada
Andreea
federova
Macnetize
Ionny
Cristina
fashiondoctor
nipokio
ItsFridaySomewhere
ilda76
DanaMakeup
RaL Diaconescu
alina eugenia
Milena
OanaCatalina
simonette
silvia
Victoria West
Andreea
federova
maria maria
Carmen O
ItsFridaySomewhere
Milena
yanna
yanna
silvia
ada90
Andreea
Victoria West
Irina
AlexantzA
Dariaa_m
Just_Me
Catallina
federova
maria maria
nicoleta ciocoiu
Just_Me
Kristastips
Victoria West



V-am trecut ori de cate ori ati dat reply,ati comentat.Deci unele dintre voi sunteti chiar consecutiv "inscrise".Nu stiu insa de ce la unele a luat-o cu directionare catre pagina lor personala de blog,dar pe cuvant ca nu am facut eu asta :)) Adica nu le-am pus manual,ca mi lua 2 ore sa o fac si pe asta :)

Castigatoarea a fost aleasa cu list randomizer si este:




Si ce a castigat,se vede din poze.O sa o rog frumos sa imi spuna daca le doreste sau nu,in caz contrar extragem alta castigatoare.Chiar nu e cu suparare,poate deja are produsele sau poate nu ii plac.In afara de oja Astor,majoritatea sunt aproape intacte.




Este vorba de o trusa in editie limitata Catrice,o pudra iluminatoare Essence ,un lac de unghii Essence,o oja Astor,doua mostre de crema cu SPF Iwostin (sunt in termen,expira fix peste un an de zile!),doua mostre de Paula's Choice primite la ultima mea comanda la ei,de acum 2 zile (nu vad termenul de expirare dar banuiesc ca nu erau nebuni sa le dea expirate :)) ). Trusa Catrice a fost achizitionata prin noiembrie anul trecut,e folosita de maxim 2 ori,pudra iluminatoare Essence o ador,dar a zacut nefolosita (desi am folosit-o cred de peste 10 ori si nu se vede in poza :D) dar am abandonat-o din cauza iluminatorului Sleek Make Up.

Acestea fiind spuse,sper sa te bucuri de ele.

Pentru celelalte: vor mai urma surprize!

Last Edit: Daria,vei primi produsele cu o intarziere de... 2 luni :( Imi pare rau,am facut un sondaj aici,pe Facebook,acum cateva ore si nimeni nu a parut sa aiba ceva de obiectat (ma rog,in mod direct,ca in gand.. cine stie :)) ).Faza e ca vreau sa nu mai platesc transportul international,pentru ca s-a scumpit tare mult posta .. :( Sper ca nu te deranjeaza acest aspect.In caz contrar,o sa incerc sa ti le trimit mai devreme,de aici,daca le vrei neaparat cat mai repede posibil.Aici s-a discutat pe FB : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=304533536268754&set=a.228687717186670.65436.172254666163309&type=1

Pupici,
Andreea

Supercounters