Tag: My nail polish obsession

   Am preluat un tag  dragut de la Andreea Beauty Letters. Dupa cum probabil v-ati dat seama din titlu, este un tag cu si despre oje. Nu pot sa zic ca-s eu mare fana a ojelor,dar am destul de multe nuante si oje implicit pentru un om normal :D Deci o mica obsesie tot exista acolo.


1. Care este firma ta de oja preferata?
Nu am una anume.Am o singura deviza: de ce sa cumpar o oja scumpa cand poate gasesc aceeasi nuanta la alta firma low end? Evident predomina ojele de la Catrice :)) Data trecuta cand am vrut sa mi cumpar prima mea oja Orly (de ce Orly? pentru ca am gasit cele mai multe nuante in Sephora la oja Orly) am renuntat :))

2. Oja cu sclipici sau fara?
Imi place sclipiciul, dar se indeparteaza greu.Totusi oricum ar fi,prefer oja fara sclipici.

3. OPI, China Glaze sau Essie?
Am incercat doar OPI si China Glaze.Cred ca din doua oje amarate nu am ce parere sa imi formez,decat ca cea CG rezista mai mult pe unghii decat cea OPI.

4. Cat de des iti schimbi oja pe unghii?
Cam de doua ori pe saptamana sau o data pe saptamana,depinde cat timp si cat chef am.

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?
Nuanta de rosu,albastru si nuantele nude. Nu m-am putut decide la una :D

6. Culori inchise sau culori deschise?
Acum imi plac in special nuantele inchise,dar sunt si saptamani in care sunt "setata" pe french.

7. Ce ai pe unghii in momentul asta?
O oja Catrice 550 Marylin &Me
Si da,intamplarea face sa fie cu mici particule sclipicioase.



8. Oja mata pe ungii, in or out?
Nu-mi place oja mata si pace.

9. Manichiura frantuzeasca, iti place sau nu?
Oh,imi place la nebunie manichiura French.Deci maine imi schimb manichiura in French :D

10. Culoarea preferata pentru iarna?
Albastrul in toate tonurile posibile :D



      Va invit pe toate sa preluati tag-ul asta.Care nu aveti blog,puteti lasa raspunsurile voastre la sectiunea comentarii.

Supercounters