Mi-au facut ziua mai frumoasa...

   E captura de acum doua zile de fapt,cand teoretic m-am dus sa ma uit dupa colectia Revoltaire de la Catrice si dupa ojele Catrice.. care din pacate nu le am gasit :(  Inca sunt disponibile colectiile vechi...

  Rochita Orsay nu mi s-a parut initial cine stie ce,dar care dupa ce am probat-o a fost dragoste la prima vedere.
26 grade care au fost acum 2 zile mi-au facut pofta de rochite :)) Sper sa prind si vremea si ocaziile potrivite sa port rochitele luate in ultima vreme :)



O pereche de cercei Orsay luati... in greseala.Pentru ca eu intelesesem ca e nu-s ce promotie la bijuterii si de fapt vanzatoarea ma luase cu faze de genul "nu vrei si o bijuterie?",dupa ce am platit am vazut si "minunatia".Asta e.


Va pup si weekend cat mai placut!

Pupici,
Andreea

Supercounters