OOTD: Sunny day

   Nu va fi chiar un "outfit of the day" ,e cam mult spus,dar va voi arata cu siguranta cum m-am imbracat sambata trecuta cand am prins si eu in sfarsit soare! 26 grade,baby ! Pentru ca cu o seara inainte lucrasem si pentru ca eram destul de obosita si totusi destul de incantata de caldura de afara,m-am imbracat mai mult in graba.( asta e aviz celor care au sperat cumva ca va fi o tinuta atent studiata) Nu ma imbrac oricum prea fancy,prefer sa fie mai simplu,decat sa clachez :D Plus ca nici "silueta" mea nu imi permite sa imbrac haine care imi plac la nebunie.
 Fotografiile sunt facute cu telefonul,nu stiu din ce motiv,dar am sters fara sa vreau pozele facute cu aparatul... si nu le mai am.Mdeah.





Am vrut sa adopt o tinuta lejera dar in acelasi timp sa scap si de jeans. :D
Si ca sa dau o nota mai  interesanta postarii,va las si cateva minunatii surprinse de mine :P











Si am gasit si pozele de pe aparatul foto,asa ca daca tot am pus poze,continui... macar sa va plictisiti si sa nu mai cereti OOTD-uri alta data :))






Si cateva poze cu zona unde m-am plimbat :P







Pupici,
 Andreea

Supercounters