Prima mea comanda Make Up Shop! ♥

    Dupa cum bine stiti,asta daca imi vizitati blogul mai des asa,nu locuiesc momentan in tara si asadar imi era mereu ciuda cumva ca nu pot profita de ofertele de la Make Up Shop.
Insa cand am fost in tara mi-am luat revansa.Desi am suficiente produse Sleek si mai mult decat in limita bunului simt farduri de pleoape,am zis ca daca tot au aparut fabuloasele palete de 8 culori Wet n Wild ca le vreau pe ... toate cele 3 palete.Si le am luat.Apoi m-am invartit si tot sucit la ce palete Sleek ,si am ales Sunset si Bad Girl.Mi-as fi dorit-o si pe cea PPQ,dar la acel moment nu era pe stoc,pentru ca inclusiv producatorul,adica cei de la Sleek Make Up nu o aveau nici ei pe stoc. Am mai avut placerea sa pun labuta si pe Peachy shimmer Sleek si pe mult laudatul Rose Gold Sleek.
   Nu o sa fac review produselor,o sa revin cu look-uri si swatches pentru fiecare paleta in parte,pentru ca nuantele sunt superbe! Daca la paletele Sleek stiam la ce sa ma astept,pentru ca mai am farduri de la ei,cele de la Wet'n Wild au fost o surpriza ! Pigmentate,destul de rezistente chiar si fara primer de pleoape (desi cred ca o singura data am uitat sa aplic primer inainte de a le folosi).

    Iar seriozitatea celor de la Make Up Shop ♥mi-a fost confirmata.Promti,corecti si nu am nici un fel de obiectie!Sa mai adaugam faptul ca  transportul prin curierat costa doar 10 RON? Costul e aproape nimic,zic eu,pe langa costurile de curierat ale altor firme.Stiti si voi cum draga de Posta Romana joaca efectiv cu ale noastre colete....

Paletele Wet n Wild : Icon Petal Pusher, Blue Had Me at Hello & Icon Comfort Zone  

































Nu ma pot decide la o paleta favorita Wet'n Wild dar Icon Petal Pusher &Blue Had me at Hello sunt magnifice!!! Pe a 3 a am lasat-o la urma in ordinea preferintelor pentru acele doua tonuri de verde,deh.



Paletele Sleek Make Up: Bad Girl & Sunset  


























Dintre cele doua palete Sleek ,favorita mea e Sunset... erau cateva nuante in paleta asta pe care nu as fi crezut vreodata ca imi vor sta si bine pe pleoape... Mai multe detalii curand ;)


Iluminator fata si corp Peachy Shimmer Glow Sleek Make Up
Nu am decat atat sa zic: il ador! 









Blush Sleek Make Up Rose Gold

Nu degeaba e atat de laudat si nu degeaba ajunge sa fie mai mereu in "stock out" pentru ca e superba nuanta!
Si de data asta am farduri sa mi pun si in cap.Minte mai imi trebuie :))

Va tenteaza ceva dintre cele achizitionate de mine? :)

Last Edit  33% promotie la fardurile BeautyUk pe Make Up Shop! ;)

Pupici,
Andreea

Supercounters