Cat costa make up ul tau?

Hey, girls!
De cateva saptamani circula prin blogosfera de beauty un tag numit "cat costa fata ta?",eu am preferat sa il numesc altfel...Tag-ul presupune sa insumam costurile tuturor produselor de ingrijire si make-up pe care le folosim in rutina zilnica a fetei.Eu o sa le enumar doar pe cele de make up,altfel o sa ma apuce Sfantul Asteapta daca le insir si pe cele de ingrijire,care oricum in mare parte le cunoasteti,sunt produsele alea favorite ale lunii :D 


>fond de ten Dior Skin Forever - 220 lei
> concealer Estee Lauder Double Wear - 75 lei 
> pudra  Milani- 36 lei
>  perles de nuit meteorites Guerlain 200 lei 
> blush Sleek Rose Gold - 25 lei
> kit contur Sleek, light - 40 lei 
> baza de machiaj ochi - Urban Decay - 72 lei
> paleta farduri  Sleek  - 36 lei
> creion ochi  Essence - 13 lei
> rimel Seventeen  - 40 lei
> creion sprancene Catrice - 13 lei
> creion buze Essence - 13 lei
> ruj NYX - 16 lei


Un total ar fi... 799 lei...Stiu ca e o suma mare... dar cam toate produsele mentionate le poti folosi macar un an (fond de ten),fardurile in jur de 2-3 ani.De blush-uri nu mai vorbesc,a reusit cineva vreodata sa termine vreun blush? :)

Nu vreau sa se interpreteze postarea asta ca si lauda cu produsele mentionate... nu am de ce ma laud,fiecare isi cumpara si foloseste ce crede de cuviinta sau cum ii permite bugetul.Si chiar daca acum folosesc fond de ten Dior,pot spune cu mana pe inima ca e primul flacon cumparat si ultimul va fi cu siguranta! Mi-a pricinuit destule probleme ale tenului din cauza alcoolului din compozitia lui...



Am folosit ca si reper la calcularea produselor de make up folosite la ultimul machiaj fotografiat.Nu a iesit cine stie ce machiajul,dar fie :)

Va pup si va doresc in continuare o saptamana cat mai placuta!
Cum a fost 1 Mai? :P

Andreea

Supercounters