My Summer Wishlist ♥

 A trecut ceva timp de la ultima postare cu vreun wishlist :P Asa ca am zis sa va "sabotez" astazi cu unul.
Pentru ca din pacate laptopul meu pe care l-am achizitionat acum 7 luni de zile si-a cam dat "duhul",displayul e nefunctional si la service ma costa "doar" 350 euro reparatia,am decis ca mai bine cumpar altul.Si poate pe viitor,ca sa nu zaca prafuit,o sa incerc sa il repar si pe cel care a avut soarta trista... Ma rog,pana una alta,astept sa-mi iau altul :)

Oscliez intre HP,Toshiba si Asus...

Si urmatorul meu telefon va fi clar Samsung Galaxy S2! 



Minunatul parfum Miss Dior Cherie!
Am avut ocazia sa ma dau doua zile consecutiv cu el si sa imi placa la nebunie,desi in Sephora nu mi s-a parut asa "wow"! (parfumul preferat al surorii mele in acest moment :P)



Mi-as dori si un clutch de genul asta....


Si o tableta,va rog!


Si fondul de ten Nars Sheer Matte :D



Real Techniques by Samantha Chapman  Your Eyes/Enhanced Starter Set, 5 Brushes + Case & Your Base/Flawless, Core Collection, 4 Brushes + Case
 



Si nuantele astea de oja China Glaze....
Dress Me Up


China Glaze Urban Night


China Glaze First Mate


Ce lucruri va doriti in acest moment? Ce v-ar face fericite?♥
Vorbim de lucruri materiale,da...

Pupici,
Andreea

Supercounters