Tag! You're it! Make-up station

    Am primit un tag dragut de la draga de Larisa,asa ca azi m-am mobilizat si dupa ce am facut ordine in arsenalul de cosmetice (ca sa citez pe cineva "altarul" de cosmetice :)) ),am decis sa va arat si fotografiile.
Ei bine,eu imi iau una bucata borseta si cu ce minunatii am de gand sa ma machiez ziua respectiva si ma machiez fie in baie,fie langa geam daca e lumina naturala si e si soare afara :D Sau pe balcon :D
   Cum nu puteam fotografia baia,am pozat cam cum arata coltisorul meu cu nebunii de make up. :P

















Tag-ul asta a picat la fix,pentru ca am facut "curatenie" cu ocazia asta prin ele,unele mi-am dat seama ca nu le-am mai folosit de 2-3 luni,altele le-am aruncat,altora le-au luat locul alte produse noi :P

A venit vara,sau doar mi se pare mie? Au fost 30 grade astazi.Da,da!

Dau tagul mai departe tuturor fetelor care ma citesc si care au blog!

Pupici,
 Andreea

Supercounters