Overview: Sleek Make Up Sunset

  In sfarsit o sa va spun cateva cuvinte despre paleta mea preferata de farduri Sleek Sunset. Dap,i-a luat locul paletei "Oh So Special" tot de la Sleek Make Up.
  E o paleta care te duce cu gandul la apusul soarelui,la vara,la mare,la plaja.. Cel putin la asta pe mine ma duce gandul...Sau poate imi e dor de vara,tot ce e posibil :)


Ca orice trusa de la Sleek Make Up,paleta Sunset contine 12 farduri pigmentate:

-evident,printre nuantele mele preferate sunt nuanta de albastru-bleu (v-ati fi asteptat sa o mentionez pe aceasta nu? :D) ,cea de portocaliu si majoritatea de caramiziu-auriu.
-nuantele sunt pigmentate,la fel ca majoritatea truselor Sleek Make Up
-toate nuantele sunt sidefate,exceptie nuanta de negru
-paleta are 13,2 grame si termenul de valabilitate e 12 luni de la deschiderea produsului








 Swatch-urile au fost realizate peste un start de fond de ten,nu am folosit primer.
Am realizat si un machiaj exclusiv cu aceasta trusa Sunset Sleek Make Up,sper sa va placa.Nu prea mi-au iesit pozele cum trebuie dar fie :D






 Care e paleta voastra Sleek Make Up preferata sau ce v-ar tenta sa va cumparati?Daca va intereseaza sa achizitionati aceasta paleta ,o gasiti aici.


Mi-ar face placere sa imi lasati feedback ul vostru :) Multumesc.
Numai bine!

Pupici,
Andreea

Supercounters