Preferatele si dezamagirile lunii aprilie

  Asa cum v-am obisnuit,in fiecare luna o sa va arat ce produse le-am folosit cel mai des.Spre deosebire de alte dati,de data asta o sa va arat si cateva care m-au dezamagit.



In lista preferintelor:

Resist Cellular Defense Daily Moisturizer Paula's Choice-  desi e un produs destinat tenului normal/uscat e un produs genial! Atat de genial pentru tenul meu ca l-am folosit zilnic aproape numai pe el.Acum cred ca mai are un sfert de flacon in el. Are 60 ml care s-au cam dus in doar 3 luni.Dar nu e nimic :) Sa mai zic ca are SPF25 si e o buna baza de make up? ;)

Bioderma Photoderm Max 50+ - eu am varianta incolora,imi place la nebunie aceasta crema si ma incanta ideea ca are SPF mare.Ce nu prea imi place: nu prea e o baza ok de make up,are tendinta sa mi luceasca fruntea din cauza ei,dar sunt dispusa sa fac abstractie de acest aspect!Am folosit o aproape zilnic,alternata fiind cu Resist Cellular Defense Daily Moisturizer Paula's Choice,pe cea de-a doua mentionata o foloseam mai degraba seara,inainte de somn.

Skin Balancing Carbon Mask Paula's Choice- desi nu am avut decat multe mostre din acest produs si abia in tara am avut produsul full size (era o comanda veche data cu o prietena),mi-a placut mult! Acum adio griji cu mostrele,am produsul full size! :D O folosesc o data pe saptamana,chiar si de doua ori pe saptamana.Ca si efecte in cazul tenului meu: ten mai luminos,pori mai putin vizibili! Din pacate perioada dinainte si in timpul vacantei mele .. am neglijat cam mult tenul meu si implicit folosirea acestui produs...

Resist Intensive Wrinkle Repair Retinol Serum- nu il pot cataloga nici la "preferate" pentru ca in 2 luni de zile nu am vazut nimic notabil... dar nici la "dezamagiri" pentru ca nu mi-a pricinuit nici o problema.Aparent pare foarte "gras" ca si consistenta,dar nu e decat o aparenta.Parerea mea? Un produs care s-a facut mare valva in jurul lui... si nu e chiar asa extraodinar pentru mine....cel putin momentan.


Mascara Seventeen The Stylist - OMG! E fabuloasa culoarea,e... exact cum se numeste "Electrical Blue" Cred ca am abuzat la maxim de el,din momentul in care l-am achizitionat.Sa mai zic ca e testat pe ploaie,plansete si ce mai vreti voi? NU curge.Sta acolo la locul lui.Acum sa ma oftic ca nu am Seventeen aici si ca mi era tare util sa fi avut si unul pe negru? :(( La doar 35 ron (parca asta e pretul lui) merita din plin! Si da,curbeaza cat de cat si genele,le ofera si volum! Cel putin e infinit mai bun fata de mascara de la Max Factor,L'Oreal.... care costa mult mai mult.

Mascara Essence No Limits- e rimelul meu preferat de la Essence.Daca e rimel negru,asta sa fie!

Nars Laguna-Orgasm- nu stiu ce as mai putea spune decat ca e fabulos atat bronzerul cat si blush-ul .Fiind trusa mini,e greu cu aplicarea.. dar ne descurcam :P

Concelear Estee Lauder Double Wear- un concelear de la care nu am sa ma abat.Nu pot sa zic ca acopera 100% cearcanele,dar nu face acele "cute" vizibile in zona ochilor.

Touch Eclat -YSL- cand vreau luminozitate in zona ochilor,asta e produsul ideal.Totusi cam scump pentru ceea ce face...

Essence Gel eyeliner- e cu siguranta gel eyeliner-ul care nu se intinde sub un strat de primer de ochi,dar care din pacate se indeparteaza cam greu...

Lipgloss Milani - nuanta Summer baby- un gloss subtil cu irizatii aurii.Perfect pentru orice make up!

Paleta Naked UD- nu pot decat sa zic ca a fost poate.. achizitia cea mai inteleapta de pana acum in materie de farduri :) O iubesc.

Quad MAC- il am din 2010 cred,dar chiar nu-mi pasa.Nu am sesizat nimic suspect in consistenta fardurilor,asa ca sunt decisa cel cele doua nuante de maro sa le epuizez.Nuanta cea mai deschisa de maro e aproape pe terminate.

Milani The multitasker Face powder- aparent nu se afla in poze.. pentru ca era in geanta.As fi vrut sa ii fac review,dar mi-am pierdut pozele cu ea cand era noua si arata ok.. :( in laptopul care a fost la service si pe care am refuzat sa il mai repar din cauza pretului "piperat".Imi place la nebunie pudra asta,pentru 7$ e o minunatie!

Guerlain Meteorites Powder for the Face - Pink Fresh 02 - nu am folosit-o decat in ultima saptamana a lunii trecute,dar de cand am intrat in posesia ei.. alt blush nu a mai vazut fata mea! Si sincer cred ca cel putin jumatate de an asa or sa si ramana lucrurile :))

                                   *         *         *       *         *         *         *

In lista dezamagirilor:

Fond de ten Dior Skin Forever- desi cumva eram incantata de el,am realizat ca fondul asta de ten iar a dat "lumea peste cap" tenului meu.Totusi din pacate in vacanta doar pe el l-am avut... Si nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul si nu m-am incumetat sa fac schimbari. Deci nu,contine prea mult alcool produsul asta pentru tenul meu extra sensibil :(


Seche Vite- trebuia mai degraba sa zic "wow ce minunat e!" pentru ca vezi dle imi usuca oja in timp record.Ei bine,il detest acum.. pentru ca mi-a facut unghiile varza,se exfoliau ca naiba... Si cateodata mi se "cojea" oja din cauza lui.O sa fie un produs pe care o sa il folosesc atunci cand trebuie sa mi execut manichiura in timp record si evident am nevoie sa mi se usuce unghiile tot asa rapid.

Sally Hansen Duble Duty- cica ar fi intaritor de unghii (serios?!) si chiar base coat si top coat.Va rog sa omiteti partea cu "intaritor de unghii",eu nu am avut parte de asa ceva.. Si l-am tot folosit... in ultimele 2 luni. No more Sally Hansen for me!


Pupici,
Andreea

Supercounters