Budget friendly shopping

 Ei bine,nu o sa va insir acum ce mi-am mai achizitionat in ultima vreme,pentru ca din pacate nu le-am facut fotografii,pe unele deja le-am luat la purtat,deci clar mi-a scazut interesul pentru a le fotografia.

In schimb vreau sa va arat ce am achizitionat acum 3-4 zile,de 10 euro.Ca sa va lamuresc putin,pe aici nici macar nu iti poti cumpara o amarata de bluza de 10 euro,dar doua produse...Cel mai ieftin rimel aici costa 10 euro,exceptie fac cele Essence/Catrice care variaza intre 4 si 6 euro.

Am gasit la Ann Christine asa ceva:



Era singura pereche marimea mea,i-am probat,mi-au placut si cand am vazut pretul... 129 czk (5 euro) redusi de la 28 euro! Deci clar am plecat cu ei.I-am purtat deja de doua ori pana acum si sunt chiar comozi.Niciodata nu mi-am cumparat vreun produs la pret intreg de la Ann Christine din simplul fapt ca am senzatia mereu ca lasa de dorit calitatea produselor.


Si apoi am intrat intr-o farmacie,in speranta ca voi gasi ceva reduceri la produsele cu SPF Bioderma.Nu a fost sa fie,dar am zarit totusi un set de mini produse Avene la pretul de 5 euro:


Nu prea am folosit eu produse Avene in general,decat apa lor termala,dar in orice caz,am zic sa incerc pentru cateva zile minunile respective sa vad cum se comporta.Exact de asta si aveam nevoie: de niste mini produse.

Si cam asta a fost shoppingul dintr-o zi de 10 euro.


Credit ultima foto: Forum Softpedia
 
  Acestea fiind spuse,aceasta e ultima mea postare neprogramata.Imi fac bagajul ca maine seara am plecarea spre Lefkada si sper sa  ajungem cu bine! Vor urma bineinteles postari programate,deci fiti pe faza :P
  Aveti grija de voi si sa ne "vedem" cu bine!


Pupici,
 Andreea

Supercounters