Summer Giveaway

   Ei bine,nu am mai facut de ceva timp un giveaway si m-am gandit totusi sa organizez un giveaway cu cateva produse care mie personal imi sunt dragi.
   In primul rand trebuie sa va marturisesc ca acel costum de baie Jolidon pe care il ofer,imi era destinat mie,mi l-au oferit cei de la Jolidon dar cum eu am spatele destul de lat,nu imi vine sutienul costumului de baie,imi vine mult prea mic.Marimea e "M",eu in general port 80 C (scuze pentru "detaliul" acesta,dar consider ca ar fi util celor care doresc sa se inscrie la acest giveaway strict pentru acest costum de baie).Mi-a placut foarte mult modelul si daca initial am fost cam trista ziua respectiva,cand am vazut ca practic am asteptat coletul cu nerabdare,m-am gandit totusi sa scot ceva frumos din situatia asta,adica sa ofer acest costum!
   Chiar daca vara e pe sfarsite,ma gandesc ca nu toata luna septembrie va fi racoroasa si oricum posesoarea costumului in cel mai rau caz il va putea purta la bazin sau anul viitor.La mine a ajuns coletul acum 3 zile,deci va dati seama ca nu puteam sa organizez acest giveaway mai devreme.Din respect pentru cei de la Jolidon Romania,am sa va rog,cele care va inscrieti la acest giveaway sa le dati "Like" paginii lor pe Facebook (http://www.facebook.com/JolidonRomania) si sa va creati cont la ei pe site (contul poate fi creat aici: http://shop.jolidon.ro/customer/account/login/)



 Produsele pe care le ofer la acest giveaway:
  • Costum de baie Jolidon,marimea M
  • Eyeliner Wet'n Wild nuanta Blue ( a fost doar swatchuit o singura data si pentru ca mai detin acest eyeliner intr-o alta nuanta,m-am decis pe acesta sa il ofer.Produsul a fost desigilat acum 2 zile)
  • 5 mostre de produse Paula's Choice,pentru detalii click pe poza respectiva.
  • 9 mostre Ansley (produse asiatice,click pe poza pentru detalii)
  • o pereche de gene false
  • un Travalo Atomizer (in cazul in care nu stiti ce e un Travalo,click aici pentru detalii)
  • o mini mostra de crema La Roche Posay 50+
Acest giveaway incepe de astazi si se termina pe 19 August,cand puteti participa inclusiv in aceasta zi.Pe 21 August voi anunta castigatoarea atat pe blog cat si pe pagina de Facebook a blogului.Castigatoarea va avea la dispozitie 3 zile sa ma contacteze,in caz contrar voi alege pe altcineva.
Nu uitati la sfarsit sa apasati butonul "Submit",degeaba completati formularul daca nu il si trimiteti :)


 Aici aveti produsele prezentate in detaliu,dupa cum vedeti costumul de baie are eticheta la el.Este vorba despre acest costum de pe site ul Jolidon.




































 Pupici,
Andreea

Supercounters