December wishlist :)

   Daca acum doua zile va aratam produsele preferate ale lunii trecute,astazi "va arat" produsele pe care mi le doresc in decembrie. Recunosc ca anul asta mi-am luat atat de multe lucruri incat... uneori ma intreb cum de mai am spatiu pentru ele.Daca la capitolul cosmetice mi-am facut "de cap" anul asta,la anul foaia se va schimba radical.O sa imi cumpar strict ce am mai folosit si stiu 100% sigur ca imi place si o sa imi cumpar strictul necesar. Se termina rimelul? Altul.Si tot asa,fara a "aduna" prea multe produse din aceeasi categorie.
 O sa incep in forta cu reducerile din ianuarie la H&M si presimt ca daca voi gasi lucrusoare frumoase si care sa mi se potriveasca,le voi cumpara fara sa clipesc in masura in care imi va permite evident si bugetul :D

O sa regasiti oricum in wishlistul meu mai degraba tot cosmetice sau creme pentru ca eu in general hainele le vizez in magazine si nu pe net. Sunt de parere totusi ca o haina poate fi "in trend" dar daca nu iti vine bine,degeaba!

Rimel Lancome,cel pe care il am e "pe terminate" si care a ajuns sa devina rimelul meu favorit!



Pudra Laura Mercier setting powder- Translucent -am mai avut-o de vreo... 3 ori,e super buna si tot pandesc pe StrawberryNet sa o gasesc din nou la un pret ok si varianta mini,ca aia full size are si pretul pe masura.



Daca tot am pensula MAC pentru liner imi doresc evident si fulidlinerul Blacktrack MAC :))


Un blush Sleek... mai exact nuanta Rose Gold (dar cred ca o sa imi pun pofta-n cui,mai am blush-uri de folosit,asa ca va ramane la stadiul de "dorinta")



Mult dorita paleta Urban Decay Naked....acum a aparut si Naked 2... deci pe care mi-o doresc cel mai mult dintre ele de fapt? :))

Parfumul Gucci Guilty :




Carbon Mask de la Paula's Choice si un RESIST Super Antioxidant Concentrate Serum






Estee Lauder Double Wear Stay in Place Concelear (pentru ca vreau sa renunt la Erase Paste Benefit si am inteles ca acest concelear ar fi bun!)




O trusa bigudiuri electrice Remington:


De ceva timp simt nevoia de bucle dar nu am cu ce sa le fac :D


Si haine,eventual cat mai multe pulovere posibile si un paltonas nou :)

Cateva chestiute de pe Asos si ma gandesc ca trebuie sa gasesc ceva similar si pe aici:




ASOS Tailored Blazer With Power Shoulders






ASOS Knitted Check Jacket With Faux Fur Collar








ASOS Blazer in Boucle


House Of Holland For Pretty Polly Super Suspender





Din toate insirate de pe aici se vor concretiza mai mult ca sigur : parfumul Gucci Guilty si cele doua produse Paula's Choice (initial vroiam Urban Decay Naked dar zic pas,astept totusi o oferta tentanta din partea celor de la Paula's Choice,ceva reduceri de sarbatori :P ) Si daca gasesc ceva care sa imi placa,de ce nu si hainute desi as astepta cum ziceam reducerile din ianuarie :)

                                                 
Va invit sa participati la concursurile care se desfasoara pe blogul meu:
 -pentru pofta de citit puteti sa va inscrieti la giveaway ul Libris (deschis pana pe 4 Decembrie inclusiv)
- pentru pofta de produse Bioderma aici .
-pentru a avea sansa de a castiga un Pulover Fox oferit de Ligo.ro click aici.




Voi ce produse va doriti luna asta cel mai mult?




Pupici,
 Andreea

Supercounters