Giveaway Make Up Shop & Andreea's Land!

      GIVEAWAY INCHEIAT.Castigatoarea o aflati aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2012/02/castigatoarea-giveway-ului-make-up-shop.html

 Iata ca a venit randul unui giveaway! Primul meu giveaway pe anul acesta. Stiu,in ultima vreme m-am focusat mai mult pe mine,s-ar zice ca as fi egoista uneori (I agree! :D)
   De data aceasta cei de la Make Up Shop au avut placerea de a sponsoriza acest giveaway cu un premiu zic eu perfect! De ce zic perfect? Ei bine,o paleta Sleek Sunset, blushul Sleek nuanta Rose Gold (aparent cea mai ravnita nuanta de blush Sleek!) si o oja Beauty Uk nuanta Blue Shimmer. Mie personal imi place mult premiul! Nu posed niciunul din cele trei produse puse la bataie,dar stiti ca imi doresc blush-ul Sleek Rose Gold,sunt obsedata de oje albastre si paleta Sleek Sunset are atat nuante subtile cat si mai dramatice! Aceste trei produse formeaza "Sunset Kiss Collection" pe MKS!
 
   Eu sper sa va placa premiul format din cele trei produse si sa va inscrieti cu drag!


Swatch la blush ul Sleek Rose Gold :


Sursa foto: http://blog.makeup-shop.ro/sleek-blush/


Oja Beauty Uk Blue Shimmer 



Sursa foto: http://www.flickr.com/photos/61951985@N06/6116263358


Swatches la paleta de farduri Sleek Sunset:




Sursa cele doua foto: http://just----a----girl.blogspot.com/2009/10/new-sleek-sunset-palette-and-sunset.html
Produsele in detaliu le vedeti si pe Make Up Shop aici.


  Acum ca v-am lamurit cu produsele,ca si conditii de participare,nu am multe de enumerat.

Reguli: 

1. Sa va faceti cont pe site-ul celor de la  Make up Shop si sa-mi spuneti adresa de e-mail utilizata pentru acest lucru (nu va fi publicata),mai exact click AICI sa va inscrieti.
2. Sa imi spuneti ce set nou de trei produse ati forma voi de pe Make Up Shop? Asta inseamna un set a trei produse pentru un look cat mai sublim! Poate fi un fond de ten,un rimel si un ruj,sau poate fi o paleta de farduri,un iluminator si un blush? Am dat doua exemple,fara numele marcilor,eu mi-as dori sa imi spuneti exact: paleta Sleek X + blush ul Sleek nuanta X + rimelul Beauty Uk. Produsele pe care le alegeti sa fie disponibile pe MKS!Nu e necesar sa o oferiti link ul,ci doar sa enumerati produsele si nuantele respective.
3. Sa dati share acestei postari pe o platforma de socializare (Facebook,blog,twitter) - daca nu aveti nici una, va rog doar sa mentionati acest lucru, nu veti fi eliminate din concurs!


Giveaway-ul este deschis doar pentru persoanele care locuiesc in Romania sau pot oferi o adresa de livrare a coletului catre Romania.
O sa verific fiecare inscriere,deci nu va faceti griji daca va inscrieti de doua ori! Nu va inscrieti la sectiunea comentarii ci doar prin formularul Google Docs.

Last Edit: Pentru persoanele care sunt nesigure daca au reusit sa se inscrie sau nu,va rog lasati mi un e-mail exact cu mailul cu care v-ati inregistrat pe MKS,pentru ca nu am numele vostru de GFC sau numele vostru real in forumularul Google,deci nu am cum sa va  verific! Imi este necesara adresa de e-mail.

Data limita: 8 Februarie ora 20:00 



Imi cer scuze,postarea a fost programata si am uitat sa mentionez in primul rand multumiri celor de la Make Up Shop pentru sponsorizare!

Supercounters