Review&swatches: 10 Piece Professional Blush Palette BHcosmetics

    Astazi o sa va arat trusa de blush-uri BH cosmetics.Recunosc ca de ceva timp imi doream o astfel de paleta si acum cand o am,am tendinta de a jongla cu mai multe nuante de blush.Uneori ma "pierd" printre cele zece nuante si aleg doar una :)) Evident ca e important si cu ce nuante imi machiez ochii si ce nuante  mi se potrivesc.

  Ca si parere : imi plac nuantele,e imposibil ca si iubitor al blush-ului sa nu gasesti macar 3 nuante care sa iti placa in aceasta paleta. Pretul e decent 17 dolari paleta,singurul minus ar fi ca unele sunt usor prafoase. Dar la banii astia si mai ales daca nu vreti sa dati pe un singur blush 17 dolari sau chiar mai mult,paleta asta e mai mult decat binevenita.
Desi unele nuante sunt usor prafoase,la pigmentatie nu stau deloc rau! Ba din contra,chiar am fost uimita de pigmentatia lor. Asa ca pensula "se inmoaie" doar putin in blush pentru a nu lua prea mult surplus de produs.
 


Eu le-am numerotat ca sa va dati seama mai bine ce nuanta e fiecare.Mi-ar fi placut ca fiecare nuanta sa "poarte" un nume.Si un al "minus" ar fi ca acea carcasa a lor e putin cam subtirica, mie mi-a fost teama ca o voi sparge imediat.Dar se pare ca a rezistat chiar bine apoape o luna de zile.




















Mie imi plac in mod special: 3,4,7,9,10. Voua?
Puteti vedea cum am combinat doua nuante de blush aici,realizand acest make up.

Descrierea oficiala a acestei palete o gasiti aici.
De unde puteti achizitiona aceasta paleta de blush-uri: http://www.bhcosmetics.com
Pretul: 16,95 dolari

Sa aveti in continuare o saptamana cat mai placuta!


* Produs primit spre testare.

Pupici,
 Andreea

Supercounters