Produsele lunii februarie

  Iata care sunt produsele pe care le-am folosit cu drag in luna ce a trecut:



    Balsam de par Manufaktura ,aici gasiti review-ul.


    Sampon Manufaktura Mojito
    pe care il ador si pe care l-am regasit inca intr-un magazin,desi a fost editie limitata,review aici
      Fard sprancene Essence,puteti citi review-ul aici
 
 
    MAC Prep+prime - unul dintre produsele mele favorite,aici am facut review-ul.

 
    Shimmer brick Sun Club Blonde Essence -gasiti review la acest produs aici
      Ulei de ricin de la Plafar (achizitie ramasa din stocul de produse facut din Romania de acum un an)
       Clinique Dramatically different moisturizing gel -la care voi face curand review!
      Voi ce produse ati folosit cel mai des luna trecuta?
Pupici,
Andreea

12 comentarii:

  1. Neata,

    AM uitat sa-ti zic, mi-am schimbat adresa, nu mai este becomingafashioneditor ci http://simoslifestyle.blogspot.com/, sa stii, sa scoti adresa veche din lista, si banner-ul.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt chiar curioasa de review-ul la gelul crema de la Clinique.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, as vrea si eu sa incerc MAc prep and prime mai ales ca spui ca este bun.. sampon Mojito? haha foarte tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Yam Yam samponul ala imi aduce aminte de Salitos Mojito;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooo, da ai folosit cateva produse nu gluma:)).Kiss

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti o dragutza!!! te pup si eu si-ti transmit un martisor calduros acolo unde esti! Cel mai frumos, ti-l imaginezi cum vrei tu...

    Am si eu solutia micelara de la Bioderma si-mi place, ma inteleg bine cu ea desi usuca tenul foarte rau, dar nu ma deranjeaza pentru ca oricum folosesc crema dupa, intotdeauna.:P
    Si bine ca mi-ai amintit de ulei de ricin, de cand zic sa-mi cumpar, tocamai am dat comanda ;))(e mami in oras):D.
    Iar pentru Clinique Dramatically different moisturizing gel am avut o atractie tot timpul, de cand am folosit o mostra si mi-a placut tare mult, dar mi se pare prea scumpa, pana si varianta aia mica de 15 ml parca...mai astept, poate scade pretul si-o sa-mi fac si moftul asta.
    Cel mai des luna trecuta, am folosit demachiantul si crema de fata de la Bioten, solutia micelara Bioderma, crema de ochii ESTEE LAUDER destre care as vrea sa scriu cateva cuvinte, serul hidratant termoprotector Gerovital, crema de corp de la Fennel, scrubul de la The body shop siiii parfumul meu favorit care e deja la jumate din 100ml :(...Beauty de la Calvin Klein...cam astea :-?
    pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Simo dar stiu! Nu ai gasit comentarii de la mine ieri pe blog?!
    Pe cealalta adresa de blog aveam dificultati reale de a iti lasa comentarii :( Nu stiu cum Dumnezeu mi se intorceau in inbox-ul e-mailului personal.
    Deja esti in blogrollul meu cu noua adresa de cel putin o saptamana ;)
    Pe cea veche nu am apucat sa o sterg,dar cea noua e adaugata sigur!
    Pupici!


    @Irina stay around :P O sa fac review curand.Am o gramada de produse deja testate la care urmeaza review uri :P Pupici!

    @NBE -mie imi place! Chiar imi place tare mult MAC Prep+Prime. Pupici si astept review ul tau daca il incerci.

    @Amalia nu stiu de Salitos Mojito,dar imi place tare mult Manufaktura Mojito :) Pupici!

    @Simi nu toate produsele au fost testate luna,asta majoritatea dintre ele le stiam de luna trecuta cumva,dar nu le folosisem prea mult. Nu sunt sigura,dar scopul acestui post era sa spun ce produse am folosit cel mai mult luna trecuta nu?
    Pupici!


    @Federova,uite cate minunatii ai testat si tu vrei sa ne povestesti la "o cafea" pe blogul tau :P
    Astept cu interes review ul al crema de ochi Estee Lauder,scrubul de la Body Shop si nu in ultimul rand serul termoprotector de la Gerovital (care imi prezinta super mare interes ultimul produs!).
    Si eu am sesizat ca imi usuca un pic tenul dar de exemplu facand comparatie intre lotiunea tonica de la Clinique 2 si Bioderma sensibio,Bioderma e mic copil :D Clinique exact spre sfarsitul tubului,cand mai am 20 ml in flacon,imi usuca teribil fata.Bine stiu ca una e lotiune tonica si alta e lotiune micelara,dar faceam asa o comparatie.
    Clinique DDM chiar imi place,l-am folosit initial cu lotiunea Clinique 2 mai sus amintita,apoi singurel,si mi-a priit mai mult asa. Nici eu nu stiu daca as da atatia bani pe Clinique DDM ,e cam scumpa... dar eu am primit-o anul trecut in decembrie de ziua mea :)

    Pupici si la multi martisori :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Clinique Dramatically different moisturizing gel has to be mine!

    RăspundețiȘtergere
  9. De abia astept review-ul la gelul Clinique.Eu am varianta crema ptr ten uscat si deja incepe sa fie prea hidratant/gras.
    Am nevoie de ceva mai ligt :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat e de faina sticluta de la balsamul de par Manufaktura!♥

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter