Preferatele lunii mai

   Well s-a terminat luna mai deci e timpul sa fac o lista cu produsele preferate si nu neaparat,ci de fapt cele mai utilizate produse din luna trecuta.Uneori uit destul de mult timp de anumite produse si imi reamintesc de ele pe parcurs. Bineinteles ca au fost si unele care mi-au placut mai mult decat altele,de unde si "favorizarea" lor.
     Am stabilit luna trecuta  ca nu mai cumpar nici un produs cosmetic decat strictul necesar (demachiant de ochi,pad-uri demachiante etc) si pana acum m-am tinut de cuvant! De cand am ajuns din vacanta din Romania adica de pe 30 aprilie pana acum nimic,nimic!As merita un premiu zic eu,daca am reusit sa ma abtin cu brio de la cosmetice. Si in urmatoarele doua saptamani,pana la salariu tot asa va fi.Bine recunosc ca m-a ajutat mult faptul ca am primit diverse "bunataturi" cosmetice  in luna aprilie,deci era chiar culmea sa mai poftesc  la altceva :D Bine,am poftit,dar am stat away de ebay,strawberry etc... Am reusit performanta sa imi cumpar doar un balsam si un sampon de par atat :))
    Cu siguranta o sa ma corup la putin shopping in Italia la sfarsitul lunii acesteia,sunt evident curioasa de produsele Kiko.Si cum numai in Italia se gasesc aceste produse,trebuie sa fac o exceptie de la regula nu?!
     De unde ideea cu "stop cosmetice"? Pentru ca nu apuc sa le folosesc,expira mai mult de jumatate nefolosite si practic "toc" banii aiurea.Asa ca ma refulez in haine si concerte :)) Oricum mai am o gramada de produse testate carora dintr-un motiv sau altul nu am reusit sa le fac reviewuri.


Luna trecuta am folosit :
  • Unt de corp Ollivelenic -mi-am exprimat entuziasmul in ceea ce il priveste aici.
  • Balsam de par Wella - m-a surprins in mod placut si l-am tot utilizat luna trecuta.
  • Manufaktura Plum shower Peeling - review gasiti aici.
  • Pensula MAC 217 - o super pensula! Am sa ii fac review curand,cum de am ratat pana acum?!
  • Pensula Sigma F 80 care e fantasticaaaaaaaaaaaa! Mai multe detalii gasiti aici.
  • High Beam Benefit - pur si simplu ador acest produs,imi da un glow tenului incredibil!Am sa fac un review mai amanuntit zilele astea la el.
  • Erase Paste Benefit- putea cumva sa lipseasca din lista? Doar e concelearul meu favorit :)
  • MAC Studio Fix nuanta NC 25 -l-am folosit obsesiv de cand l-am primit! Un super fond de ten.Detalii aici.
  • MAC quatro eyeshadow -trusa mea favorita cu farduri mate! Mai multe detalii aici.
  • pudra transparenta  fixatoare Laura Mercier  - ca si erase paste-ul,e nelipsita din machiajul meu de zi cu zi.Review aici. 
Dupa cum puteti observa preferintele mele au ramas cam aceleasi ca si luna trecuta cu mici diferente. Dintre produsele de ingrijire nu am mai mentionat prea multe,mi s-a pus pata pe Paula's Choice,deci as soon as possible dau comanda pe site ul ei.
Voi ce produse preferate ati avut luna trecuta?


  Btw astept cu nerabdare  sfarsitul lunii acesteia sa plec in vacanta in Italia.Yay!Nu va mai spun cat m-am luptat ca sa pot lua vacanta,ca nu se putea acoperi tura plus alte dracii.Well,in final a iesit ok,asta va fi clar vacanta pe vara asta si urmatoarea vacanta abia in decembrie :) Daca am putina bafta poate si 2-3 zile cat sunt libera in Germania in octombrie but that's all!!!
Am mai multe dorinte si idei de vacanta decat zile libere,ca sa citez  o prietena.


NOTA:
Nu uitati de giveaway-ul de aici.Mai aveti timp astazi si maine sa va inscrieti.

Take care, girls!
Andreea

Supercounters