Preferatele lunii Iunie!

  Iata ca a trecut si luna iunie si desi nu am facut schimbari majore in ceea ce privesc produsele cosmetice,am folosit totusi cateva produse mai mult decat altele.


Este vorba despre aceste produse:
  • Olive body butter -Olivellenic la care am facut review aici. Inca nu m-am plictisit de mirosul senzational pe care il are,plus ca imi ofera hidratarea corespunzatoare pielii mele.I like it!
  • Essence express dry spray - e un spray pentru uscarea rapida a unghiilor.Initial l-am luat in vacanta,dar cum vacanta a fost mega scurta,nu am reusit sa il folosesc.Am preferat sa folosesc un intaritor de unghii de la Sally Hansen.In schimb l-am folosit intens la fiecare machiura aproape toata luna iunie.Sunt incantata de acest produs,nu mai trebuie sa astept in jur de 5-10 minute ca unghiile mele sa se usuce,sunt suficiente fix 2-3 min!Acest spray nu influenteaza durata de "viata" a ojei pe unghii,ci strict uscarea rapida a ojei.
  • Fond de ten Studio Fix MAC- fara nici un fel de prezentare,de cand il am il folosesc intens! Schimband clima in vacanta,am simtit totusi nevoia sa aplic mai multa crema inainte sa il folosesc.Review gasiti aici la acest produs.
  • MAC Creme d'Nude - nu s-a schimbat parerea prea mult fata de ce spuneam aici,in schimb acest ruj mi s-a topit cam mult,desi il tin in conditii optime.In schimb inca nu renunt la el,cat o sa il mai pot folosi.,pentru ca imi place!
  • Pensula Sigma F80 e nelipsita din ritualul meu de machiaj,asa cum sunt nelipsite si cele doua pensule MAC 217 si  219! Ma scuzati ca le-am pozat cam "ciufulite".Review la F80 Sigma am facut aici,urmeaza sa fac la cele MAC zilele acestea.
  • Ruj Dermacol  nuanta Arabian Glow -11 - e o nuanta frumoasa,de rosu cu irizatii aurii,super placuta. Daca pana acum il purtam timid,acum pot sa il port si mai des,fiind bronzata putin.
  • Essence Nail Polish remover pen - Am constatat ca e nelipsit pentru mine in ultimele luni si totusi nui-am facut niciodata onoarea de a il trece la "favoritele lunii".
  • High Beam Benefit.Nu mai zic nimic de el,da? :)) Il ador! Urmeaza un review amanuntit,asa ca tot imi e drag de el!Mai multe despre parerea mea despre produsele Benefit cititi aici si aici.
  • Spray pentru par Aqua Light Pantene -imi place ca e solutia mea salvatoare atunci cand parul imi e putin zgribulici,ca mi-l aranjeaza frumos. Sper sa il regasesc din nou in DM dupa ce termin flaconul.De dragul lui am inceput sa refolosesc samponul Pantene.
  • Rimel L 'Oreal Arhitect - daca exista vreun rimel pe care l-am utilizat din plin de cand am facut cunostinta cu el,atunci acesta este! Ii mai dau verdict fix o luna de zile pana la epuizarea produsului!Nu am genele asa frumoase ca ea, dar eu sunt incantata de volumul si lungimea pe care o ofera acest rimel genelor mele.
  • Fard cremos Calvin Klein -bare silk 301 -l-am folosit mai mult ca o baza pentru farduri.Imi place mult cum se aseaza pe o piele bronzata! Impresii despre el cititi aici.

  Ar mai fi fost de adaugat cateva  farduri,quad-ul MAC de exemplu,dar cum nu prea m-am fardat luna asta,am zis sa le enumar fix pe cele mai utilizate produse.
 Sper ca ati sesizat ca am fost cuminte si am ramas tot la produsele care imi plac si schimbari majore nu am facut!


Va pup dulce!
Andreea

Supercounters