2010 My Favorite beauty products

Poate ca postarea asta vine o idee cam tarziu,dar nu e trecut de jumatatea lunii ianuarie,nu? :P


Fond de ten Revlon Colorstay




Laura Mercier Undercover 2




Erase Paste Benefit
Am facut un review aici la acest produs.


Pudra Laura Mercier pentru fixarea fondului de ten




Too Faced Shadow Insurance
Review la acest produs aici.


MAC Quatro Eyeshadow 
Gasiti impresiile mele despre acest produs aici.


MAC Pigment Rich Life 
la care i-am facut de curand un review aici.





MAC PREP+PRIME




Too Faced Lash Injection Mascara
Cred ca a ramas rimelul meu favorit dintre cele folosite in 2010.
Gasiti review la el,aici.

 

 Stilla Smudge Pot


NYX Mega Shine Lipgloss


Fard de sprancene Essence

Aici gasiti review-ul

 

Fard crema Calvin Klein

Un mic review gasiti aici

 

Face Countour Kit Sleek

Nu prea m-am impacat cu bronzerul,dar iluminatorul e super!

Gasiti impresii despre acest produs aici.

 

Intaritorul de unghii Essence si ojele Essence

 Review aici la intaritorul de unghii.


Acestea sunt produsele care mi-au placut cel mai mult, dintre cele pe care le-am folosit anul trecut. Sper ca n-am omis niciunul important. La unele dintre ele nu am reusit sa fac review-uri  dar vor urma.Produsele pentru ten si ingrijire vor fi catalogate intr-o alta postare.

Pupici,

 

Supercounters